Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

czesio200 napisał:

Tyle tych burt robią i jeszcze się nie nauczyli, że blacha nie tą stroną jest...

Bo blacha ze spawem powinna być od środka przyczepy. Kwestia kto jak przyłoży burtę przed montażem. Zrób sobie kolego małe otwory od spodu w porfilach , bo pomimo spawania profili pod kątem woda się dostaje i będą ci gnić. A tak to efekt mega 💪. Mnie czeka jeszcze D 47 i Hl 8011 z pracy. Burty również biorę z zychar.

12 minut temu, DjFarmerr napisał:

Koledzy powiedzcie mi czy przyczepe bez żadnych dokumentów szło by zarejestrować? bo mam d 46 przerobioną na wywrotke tylko nie ma papierów a jest w pelni sprawna i chciałbym ją odremontować w ten sposób tylko czy warto jak nie ma papierów?

wszystko sie da i to bez najmniejszych problemow. potrzebna jest tylko glowa i znajomy diagnosta. aha i nie i pisac na niej d46.

1 godzinę temu, Bizon1201 napisał:

Bo blacha ze spawem powinna być od środka przyczepy. Kwestia kto jak przyłoży burtę przed montażem. Zrób sobie kolego małe otwory od spodu w porfilach , bo pomimo spawania profili pod kątem woda się dostaje i będą ci gnić. A tak to efekt mega 💪. Mnie czeka jeszcze D 47 i Hl 8011 z pracy. Burty również biorę z zychar.

Blacha jest dobrze założona.Widzisz gdzieś spawy z zewnatrz ? Inaczej tej blachy się nie założy.Blacha jest wygięta na krawędziach pod kątem 90st i wprasowana w profil. Spawy ciągłe są tylko przy poprzeczkach. Od środka z góry i z dołu są tylko punktowe spawy co 20cm.Woda dostaje się do środka jak jest nie dokładnie pospawane  albo przepalone dziury.

Edytowane przez asharot

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v