Gość Opublikowano 23 Marca 2020 Masz coś do naprawy ? Czy wszystko z silnikiem ok ? Odnośnik do komentarza
Addam 14 Opublikowano 23 Marca 2020 sytuacja jak u jarkaogarka, miała być tylko wymieniona uszczelka, sprawdzenie głowicy, wtrysków a doszły nowe tuleje tłoki (całe zestawy naprawcze) i panewki korbowodowe 🙈 a i jeszcze maska w lakierni jest 😅 Odnośnik do komentarza
Addam 14 Opublikowano 23 Marca 2020 Luzy były na tulejach i pierścienie też trochę zużyte ( jeden pęknięty na 4 cylindrze) i pod obciązeniem olej pojawiał się z odmy. Zestawy naprawcze na jedną dziurę w oryginale 230 zł więc grzechem by było nie zrobić takiego remontu gdyż traktor od nowości w gospodarstwie i swoje przeszedł w prasie belujacej gdyż dużo było usług i prawie 6000 mth w ładowaczu Odnośnik do komentarza
PaweLisowicz 88 Opublikowano 23 Marca 2020 Nie jeden by jeszcze nim pojeździł z kilka lat 😄 Odnośnik do komentarza
PaweLisowicz 88 Opublikowano 23 Marca 2020 Tak to jest, z jednej strony człowiek chce mieć igłe ciągnik i jak widzi się jakiś wyciek delikatny to od razu chce robic ale po odkręceniu śrub albo zdjęciu czegoś z reguł różne jaja jeszcze wychodzą. Odnośnik do komentarza
Addam 14 Opublikowano 23 Marca 2020 niestety tak bywa,było niewinnie ale nie ma co narzekać, długo i tak pochodził bez żadnego remontu :) Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 23 Marca 2020 3 godziny temu, Addam napisał: Luzy były na tulejach i pierścienie też trochę zużyte ( jeden pęknięty na 4 cylindrze) i pod obciązeniem olej pojawiał się z odmy. Zestawy naprawcze na jedną dziurę w oryginale 230 zł więc grzechem by było nie zrobić takiego remontu gdyż traktor od nowości w gospodarstwie i swoje przeszedł w prasie belujacej gdyż dużo było usług i prawie 6000 mth w ładowaczu Zrobisz i będziesz jeździł Ojciec 14 lat temu kupił 5245, od początku pluje odmą. Od wymiany do wymiany trzeba dolewać około 2l oleju. Ludzie gadali, że silnik będzie do roboty. Do tej pory u nas zrobił 3700Mh i dalej jeździmy. Także nie zawsze trzeba się śpieszyć z remontem 🙂 Odnośnik do komentarza
Addam 14 Opublikowano 23 Marca 2020 Może i tak ale jak mieliśmy głowicę zwaloną to już więcej jak połowa rozkręcania, chcieliśmy mieć to już z głowy a na to co zrobił w 18 lat należało się :) Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 23 Marca 2020 Remont takich silników nie jest drogi. Masz racje, jak już to rozebrałeś to warto to zrobić. Przynajmniej będziesz miał głowę spokojną 😉 Odnośnik do komentarza
Addam 14 Opublikowano 23 Marca 2020 wszystko mnie wyszło około 1700 zł bez mojej robocizny Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 23 Marca 2020 I taki to gospodarz a nie jak niektórzy jeżdżą aż koła odpadną 🙂 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 23 Marca 2020 @Dancyn to jakaś aluzja do mojego wcześniejszego postu ? 🤔 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 24 Marca 2020 Nie,pisząc to miałem na myśli kilku znajomych,o nie znajomych się nie wypowiadam😉 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 24 Marca 2020 Addam napisał:sytuacja jak u jarkaogarka, miała być tylko wymieniona uszczelka, sprawdzenie głowicy, wtrysków a doszły nowe tuleje tłoki (całe zestawy naprawcze) i panewki korbowodowe 🙈 a i jeszcze maska w lakierni jest 😅A nie szlifowałeś wału?? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 24 Marca 2020 Jaki powód że robiłeś "góre" , brak mocy ,pobierał olej ?? Odnośnik do komentarza
Addam 14 Opublikowano 24 Marca 2020 oleju pobierał tyle co współczesne silniki 😂 na wydechu pokazał się olej i pobierał trochę płynu chłodniczego Odnośnik do komentarza
Firewall88899 288 Opublikowano 24 Marca 2020 To dobre ciągniki, ale nie wiem czy seria xx45 nie była bardziej wytrzymała. w sąsiedniej wiosce gościu ma 7245 od nowości, swoje już przeszedł bo robił na jakiś 20ha plus czasami trochę po sąsiadach i do dzisiaj bez remontu chodzi pewnie grubo ponad 10 tyś mth ma zrobione. Odnośnik do komentarza
Esab200 360 Opublikowano 24 Marca 2020 5 godzin temu, Ursus932 napisał: Warto kupić taki ciągnik twoim zdaniem? My mówimy że te zetory są trzy razy twardsze od stonki. Mój kolega zetorem 6340 ciąga taki sam zestaw UP jak ja zetorem proxima jego zestaw jeszcze cięższy bo poznaniak 5 to jakieś 150-200 kg różnicy. Zobacz sobie w mojej galerii jak ten zestaw wygląda. Druga sprawa mam też 5211 to niektórzy znawcy z okolicy mówią że ten 5211 zatańczyć jeszcze na grobie mojej proximy Odnośnik do komentarza
sebe1033 397 Opublikowano 24 Marca 2020 no to nie ma grubo ponad 10000 tys mth 😉 7211 u sąsiada licznik cały czas chodzi to coś przy 9000 robił silnik, u nas ten sam model tylko 2 lata młodszy i mniej trochę ha to za ok 4 lata był robiony remont silnika przy podobnym przebiegu niestety licznik nie działa. U nas już ma trzeci komplet tylnych opon -nówki ,ale też kiedyś dużo w transporcie chodził . U nas skrzynia nie ruszana oprócz łożysk na ataku i tych przy wałkach sprzęgłowych , most rozkręcany tylko do hamulców i podnośnika . Jedną wadę ma ten nasz 7211 że przed remontem silnik mokry był walił z odmy i wajchy od sprężaki załaczania , po remoncie był suchy ale do momentu jak się zagrzeje przy dużym obciążeniu zaraz znów się poci przy włączniku sprężarki , ale jak obciążenia nie ma tylko lekkie prace sucho ma , z odmy nic nie wali Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się