Skocz do zawartości

Felgi



Przymusowa zmiana felgi. Może orientuje się ktoś, czy da się i czy jest sens naprawiać uszkodzoną felgę? Otwór centrujący i otwory szpilek są wyrobione.


Rekomendowane komentarze

osadzenie-et-felga-rysunek.jpg

 

ET to odsadzenie jak dobra felga to nie ma co się bać że pęknie mam w dwóch samozbierających opony 15/55-17 tylko jedna 4 t i 2 koła , a druga 8 t i 4 koła , i w tej większej odsadzenie większe z 5-10 i nic się nie dzieje z budowy felg takie same .

2 godziny temu, bronek napisał:

Podobne nakrętka były oryginalnie. Problem w tym, że otwory zrobiły się "jajowate"

powiem że miałem taki problem-mam  , właśnie w samozbierającej kiedyś koło było przykręcane ale za słabo a dużo chodziła w transporcie z 10 km w jedną stronę . Tak sobie jadę i coś w ciągniku kierownica drży na asfalcie 😮,  myślę przedni napęd się załączył , zanim zajechałem do domu i znalazłem przyczynę minęło parę km pod obciążeniem . A to właśnie się poluzowały nakrętki na szpilkach wywaliło otwory od nich i centralny podobnie jak na zdjęciu , szpilki do wymiany wyklepało po 5 mm .

 

Wymieniłem tylko szpilki i nakrętki już minęło ileś tam km i lat i nic się nie dzieje , sprawdź jeszcze na dobrej o akurat na nowej feldze czy otwór centralny coś trzyma , bo u mnie na innych kołach jest tagże on nic nie robi całe obciążenie na nakrętkach i tarciu jak docisną felgę do piasty.

 

A otwory to możesz albo nawiercić w innym miejscu , albo dospawać podkładki pod każdą nakrętkę , ale estetyczniej dorobić całościowo okręg , tylko kwestia czy szpilek starczy . A próbowałeś dokręcić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v