Skocz do zawartości

Massey Ferguson 6290



Pierwsza praca 6290 Transport pełnej przyczepy wapna dolomitowego do kolegi. Obok MF jego JD co około 80 KM trochę jak zabawka wyszedł tu.


Rekomendowane komentarze

1 godzinę temu, Mikruss napisał:

to jak maja wyjscia to zalezy od serii a nie pompy. Nie wiem hak mniejsze modele seri 62xx a te najwieksze maja tylko pompe ls.

Nieprawda, w 6290 były dwa rodzaje pompy jedna tłoczkowa z systemem ls, druga zębata 2-sekcyjna. W mniejszych modelach od 80 w dół nie spotkałem nigdy jeszcze pompy tłoczkowej z ls. 

 

1 godzinę temu, TheJanekTV napisał:

A ją można rozróżnić poprzez te wyjścia hydrauliczne z tyłu? Bo wiem że jedne MF mają pary (góra dół) a inne (lewo prawo) i te są tak ładnie zabudowane. To zależy od pompy jaką mają?

Mi się wydaje że tak jest jak piszesz, a można też spojrzeć na blok z rozdzielaczem po prawej stronie przy pompie, jak masz filtr a wkład to na pewno będzie pompa tłoczkowa, jak na cały filtr wkręcany jak np. do oleju silnikowego na to na pewno zębata. Na zdjęciu rozdzielacz pompy tłoczkowej z systemem ls. 

IMG_20190706_132742.jpg

  • Thanks 1
4 godziny temu, kamilc017 napisał:

Nieprawda, w 6290 były dwa rodzaje pompy jedna tłoczkowa z systemem ls, druga zębata 2-sekcyjna. W mniejszych modelach od 80 w dół nie spotkałem nigdy jeszcze pompy tłoczkowej z ls. 

 

Mi się wydaje że tak jest jak piszesz, a można też spojrzeć na blok z rozdzielaczem po prawej stronie przy pompie, jak masz filtr a wkład to na pewno będzie pompa tłoczkowa, jak na cały filtr wkręcany jak np. do oleju silnikowego na to na pewno zębata. Na zdjęciu rozdzielacz pompy tłoczkowej z systemem ls. 

IMG_20190706_132742.jpg

co było robione? czy tylko serwis olejowy ja już w 6290 przez te 1,5 tyg co jest u mnie zrobiłem wymianę uszczelnienia pod bolkiem bo oring pękł, ty masz jeszcze hamulce widzę do przyczep ? 

RR27AEnopcqIXbDiVSkGFnjt0zn39r3hMh3G5ZyH

3 godziny temu, luki9610 napisał:

co było robione? czy tylko serwis olejowy ja już w 6290 przez te 1,5 tyg co jest u mnie zrobiłem wymianę uszczelnienia pod bolkiem bo oring pękł, ty masz jeszcze hamulce widzę do przyczep ? 

RR27AEnopcqIXbDiVSkGFnjt0zn39r3hMh3G5ZyH

Robiłem u siebie pompę hydrauliczną, więc mogę coś na ten temat powiedzieć, tak mam hamulce hydrauliczne do przyczep i teraz kupiłem 3060 i tam właśnie niema ale zawór kosztuje coś koło 700zł + węże i masz hamulce. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v