7260R Tuning + usunięcie DPF vs 8320R
Wykres przedstawia moc 7260R po usunięciu DPF i tuningu, a linie przerywane to moc seryjnego 8320R w celu porównania.
TAK, to są dwa różne ciągniki, ale OBA mają silniki 9.0l. Niestety żadnego słabszego 9.0l nie miałem pod ręką.
PROSZĘ zwrócić uwagę na przebieg mocy i momentu tego 7260R !!! Klasyczny 9 litrowy silnik ma spory spadek momentu obrotowego powyżej 1700rpm, a tutaj moment jest bardzo płaski w zakresie 1550-1950rpm i maleje w tym przedziale tylko o 100Nm. W efekcie mamy jednakowy uciąg ciągnika w zakresie obrotów powyżej 1550rpm.
Nie jest to klasyczne podniesienie mocy o 10-15% jak robi konkurencja, ale prawdziwy tuning, dokładnie pod wymagania właściciela.
A założenie było proste, osiągi do 1500rpm nas nie interesują, ale uciąg ma być do 2000rpm

Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się