Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Fendt 716 vario?

Ciągnik Fendt 716 Vario na placu gospodarstwa, wyposażony w silnik Deutz o mocy 150 KM, zapewnia efektywne osiągi dzięki technologii przekładni bezstopniowej Vario. Jego 6-cylindrowy silnik o pojemności 6,06 litra umożliwia płynną i precyzyjną pracę, niezależnie od warunków terenowych. Maksymalny udźwig tylnego TUZ, wynoszący aż 11050 kg, pozwala na współpracę z ciężkimi maszynami, co czyni ten model idealnym rozwiązaniem dla dużych gospodarstw rolnych. W tle widoczny sprzęt towarzyszący uzupełnia możliwości sprzętowe, a Fendt 716 Vario z łatwością radzi sobie z wymagającymi zadaniami, dzięki swojej zaawansowanej technologii i solidnej konstrukcji.




Rekomendowane komentarze

toż pewnie nie inaczej będzie, kto jeździł ten zepsuł👎

damianzbr napisał:

A masz ciągnik 100% pewny. 2 tys. MTG, 2015r, w polu nie robił. I co najważniejsze nie miałem żadnej awarii w nim. Trafił się jakiś taki egzemplarz pewno z podzespołów co na zachód są przeznaczone.

Ty do Damian albo masz niebywałe szczęście do tych JD (ciągników) albo jakieś znajomości w fabryce że tak Tobie z takich podzespołów składają🤔 co za 6M będzie??

1 godzinę temu, Grzesiek10314 napisał:

toż pewnie nie inaczej będzie, kto jeździł ten zepsuł👎

Ty do Damian albo masz niebywałe szczęście do tych JD (ciągników) albo jakieś znajomości w fabryce że tak Tobie z takich podzespołów składają🤔 co za 6M będzie??

Do ciągników chyba tak..

Nie mam jeszcze konkretnych decyzji podjętych, mam kilka projektów rozpoczętych i czekam na rozwój sytuacji a nie chcę teraz zdradzać o co chodzi, ale jak się uda  to coś najtańszego nowego może jakiś NH 200KM, a jak się nie uda ten plan to używany taki z 10 letni JD z zachodu samemu kupowany nie przez handlarzy.

Dobra dobra, Najpierw trzeba sprzedać 6115M. a później mogę sobie chcieć mieć 2 ciągniki które dadzą radę z wszystkimi maszynami jakie będę miał. Czyli ten obecny JD 6630 na styk z mocą + takie coś około 200 KM trochę na wyrost do posiadanych / planowanych maszyn.

 

A po to, takie rozwiązanie że w razie jak jeden stanie z powodu awarii to żeby drugi jakoś sobie poradził i zrobił robotę. Na razie 6630 (130KM) chodzi z siewnikiem gruberem w bezorce itp. ale ze 160 KM było by optymalnie na ten moment.

A jak bym kupił ciągnik 200 Km to bym czepiał siewnik + włukę i wał na przód do niego. Więc 200KM było by w sam raz do mojego siewnika.

A gruber 3 m to 200KM po porostu szybciej zrobi robotę niż obecny JD 130 KM.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v