Skocz do zawartości


DF z zestawem uprawowym. Uprzedzając pytania - wahadłówka na niezbyt ciężkich glebach wystarczy, a ma trochę mniejsze zapotrzebowanie na moc

Co widzimy na zdjęciu DF AgroXtra 6.17?

Ciągnik Deutz-Fahr AgroXtra 6.17 pracuje na polu, skutecznie współpracując z agregatem uprawowym. Ten model wyposażony jest w silnik Deutz o mocy 120 KM, co umożliwia sprawne wykonywanie ciężkich prac polowych. Dzięki 6-cylindrowemu silnikowi o pojemności skokowej 6 litrów, ciągnik zapewnia wystarczającą siłę do efektywnego przeprowadzania upraw i przygotowania gleby. AgroXtra 6.17 wykorzystuje mechaniczną skrzynię biegów, która pozwala na precyzyjne dopasowanie jej do specyficznych potrzeb podczas pracy. Solidnie zaprojektowany, ciągnik jest w stanie poradzić sobie z różnymi warunkami terenowymi, dostarczając niezbędnej wydajności w rolnictwie.

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

9 godzin temu, Techrol napisał:

I bardzo dobry wybór. Zaoszczędzisz na serwisie. 

Dzięki.

8 godzin temu, jonek98 napisał:

ale fajny komin,swoją drogą taka ścięta maska super do tura,ale wydech mógłby być na słupku od kabiny

Wtedy jeszcze nie wpadli na taki pomysł.

8 godzin temu, kasiak1227 napisał:

Nie łatwiej było odwrócić zęby w agregacie?

Nie łatwiej - zaczepy robisz raz i możesz zapinać z przodu lub z tyłu.

10 minut temu, Camell_95 napisał:

Czy mógłbyś podesłać zdjęcie, albo opisać jak jest rozwiązane zewnętrzne sterowanie podnośnikiem, bo prawdopodobnie powinien być tam jakiś elektromagnes spinający dwie takie "trójkątne" blaszki po naciśnięciu guzika, a u mnie w agroprima 6.16 tego nie ma ?

Oryginalnie miał dwa rozdzielacze i dwie pary szybkozłączy, a z jednej trójnik i przewód do sterowania siłownikami przedniego podnośnika (odcinany dodatkowym zaworem pod kabiną). Dokupiłem jeszcze jeden rozdzielacz (było na niego miejsce - przewidzieli) i teraz mam trzy pary, w tym jedna obsługuje przedni podnośnik jeśli otworzysz zawór pod kabiną.

24 minuty temu, Camell_95 napisał:

Chodziło mi czy masz tam takie urządzonko jak zaznaczone na załączonym zdjęciu i jak to działa. Dobrze wiedzieć że można dołożyć dodatkową sekcje rozdzielacza 😉

deutz.jpg

To jest elektromagnes który się wysuwa po naciśnięciu guzika na dźwigni na błotniku. Wtedy czubek wchodzi w jedną z dziurek na półksiężycu i możesz sterować podnośnikiem TYLNYM. U mnie to nie działa więc ręką przesuwam półksiężyc i tak steruje podnośnikiem (niezbyt wygodne ale da się). Jeszcze jedno mi się przypomniało: wbrew pozorom olej do podnośnika jest brany ze skrzyni biegów, a ta skrzynka z tyłu pod kabiną to tylko zbiornik wyrównawczy - mieszanie oleju mogłoby Cię drogo kosztować - ok 80 litrów razy 10 zł

Edytowane przez szczepek2
6 minut temu, szczepek2 napisał:

To jest elektromagnes który się wysuwa po naciśnięciu guzika na dźwigni na błotniku. Wtedy czubek wchodzi w jedną z dziurek na półksiężycu i możesz sterować podnośnikiem TYLNYM.

Ok, dzięki za info. Właśnie chodziło mi o potwierdzenie moich przypuszczeń, bo u mnie tego brakuje. A nie masz może do niego instrukcji, bo mam pewne zastrzeżenia co do instalacji elektrycznej i przydałby się schemat?

Edytowane przez Camell_95
8 minut temu, Camell_95 napisał:

Ok, dzięki za info. Właśnie chodziło mi o potwierdzenie moich przypuszczeń, bo u mnie tego brakuje. A nie masz może do niego instrukcji, bo mam pewne zastrzeżenia co do instalacji elektrycznej i przydałby się schemat?

Mam po niemiecku, ale to ponad 70 MB. Jak Ci to przesłać? Mam też katalog z rysunkami i numerami do wszystkich DF (do końcówki lat 90 tych) na płytce 1,13 GB, ale to już chyba zwykłą pocztą.

001.jpg

Też myślałem o takim rozwiązaniu, ale jakoś zawsze brak czasu na zrobienie tego i robię dokładnie tak jak Ty czyli przesuwam ten półksiężyc. 

Jeśli można wiedzieć to skąd pobierałeś ten katalog części ?

A i jeszcze jedno pytanie jak dokładałeś rozdzielacz, to dorabiałeś tą trzecią wajchę w kabinie czy gdzieś kupowałeś ? Mam ten 3 zewnętrzny rozdzielacz przewody końcówki i brakuje mi tej dźwigni.

Edytowane przez SpaceJockey
3 godziny temu, SpaceJockey napisał:

Też myślałem o takim rozwiązaniu, ale jakoś zawsze brak czasu na zrobienie tego i robię dokładnie tak jak Ty czyli przesuwam ten półksiężyc. 

Jeśli można wiedzieć to skąd pobierałeś ten katalog części ?

A i jeszcze jedno pytanie jak dokładałeś rozdzielacz, to dorabiałeś tą trzecią wajchę w kabinie czy gdzieś kupowałeś ? Mam ten 3 zewnętrzny rozdzielacz przewody końcówki i brakuje mi tej dźwigni.

Katalog kupiłem od kogoś przez internet. Dźwignię dorabiałem - ta skrajna (po prawej, najbliżej dźwigni podnośnika) jest przesunięta do tyłu.

4 godziny temu, SpaceJockey napisał:

No ta trzecia jest tak wygięta do tyłu ale ja chyba zrobię prostą tyle że nieco krótszą i też będzie dobrze. A katalogu szukałem na olx tyle że wszyscy sprzedają do poszczególnych modeli oddzielnie a ja potrzebuje do 4 różnych i trzeba zapłacić x4 heh

Kształt dźwigni dopasujesz sobie do indywidualnych potrzeb. Katalog (na płytce 1,13GB) mam do wszystkich DF włącznie z Agrotronami (chyba do końca lat 90tych). Reszta na PW. Natomiast instrukcję w języku niemieckim wysłałem do https://www.agrofoto.pl/forum/profile/130061-camell_95/ z zastrzeżeniem że się podzieli z innymi potrzebującymi (więc po instrukcję pisz do niego)

Przykładowe strony katalogu.docx

Dnia 1.02.2020 o 12:46, SpaceJockey napisał:

No ta trzecia jest tak wygięta do tyłu ale ja chyba zrobię prostą tyle że nieco krótszą i też będzie dobrze. A katalogu szukałem na olx tyle że wszyscy sprzedają do poszczególnych modeli oddzielnie a ja potrzebuje do 4 różnych i trzeba zapłacić x4 heh

Jeżeli chodzi o katalog to dużo można znaleźć na http://www.trattore.it/ . 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v