Deutz Fahr DX90 regeneracja podnośnika
 

Deutz Fahr DX90 regeneracja podnośnika

  • 4008 wyświetleń
Już powoli składamy, tulejki na wałku głównym nie mają luzów (wymienione tylko simeringi), uszczelniacz tłoka nowy, wszystkie oringi na wałkach od regulacji i mocowań nowe, rozdzielacz idzie do sprawdzenia i regeneracji, w pompie nowe simeringi. Jeszcze trochę i będzie można zakładać 😀

Informacje o zdjęciu Deutz Fahr DX90 regeneracja podnośnika


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Patrykxd
  • 36 414
rocknrollnik1 napisał:

on ma siłownik w środku? jak w 60 tce?.Mój DX 6.10 ma dwa na zewnątrz.

Ten jest główny wewnętrzny i mam też dwa wspomagające na zewnątrz, ty masz podobnie praktycznie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • macius11157
  • 142 1885

Dobra robota;) podnośnik Ci opadał mocno ?

Edytowano przez macius11157

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Patrykxd
  • 36 414
macius11157 napisał:

Dobra robota;) podnośnik Ci opadał mocno ?

Dzięki 🙂 Opadał bardzo szybko, a na podniesionym co chwilę dopompowywał olej, uszczelniacz tłoka jak wyjąłem to od razu pękł taki twardy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Patrykxd
  • 36 414
deutzfahr461 napisał:

Ciężko to wyjąć spod kabiny?

Trzeba trochę z tyłu kabinę na poduszkach podnieść i plecak wysuwa się do tyłu bo pod spodem jest zabudowany, prościej niż w ursusie 🙂

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • deutzfahr461
  • 0 210

A faktycznie że to przecież jakoś zabudowane bo oddzielny olej hydrauliczny od skrzyni. Na przyszłość dobrze wiedzieć

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Soleris
  • 0 9

PAnowie, biore się za doprowadzenie naszego Deutz-Fahrz 4.50 Turbo do stanu "normaności". Ojciec przez lata wszystko zaniedbał. Zregenerowałem już rozrusznik, biore się aktualnie za układ paliwowy bo nie chce palić ale co najgorsze, podnośnik jest cały spocony, rozumiem, że trzeba będzie go wyjąć i ogarnąć wszystkie uszczelki. Teraz pytanie, jakiego kosztu muszę się spodziewać przy regeneracji podnośnika, czy łątwo można go wyjąć samemu, mając wsumie pojęcie teoretyczne, lubię grzebać przy samochodach/maszynach ale nie jestem mechanikiem.
Dopiero startuje jako młody rolnik, a ten podnosnik ciągle musi dopompowywać na podniesionym pługu.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj