Skocz do zawartości

Jcb 526



Ładowarka w czasie wakacji zgasla nam na polu sprowadzilismy ja do domu I nie odpalala na plaka ani nic, okazało się że kable od akumulatora były już stare i nie przewodzily prądu. potem zaczął się problem taki który trwa do teraz że ladowarka podczas pracy zgaśnie I nie odpala, nie pomaga jej plak ani prostownik. Musi sama ostygnąc I postać z 5/6 h, po tym czasie normalnie zapali I może pracować dalej. Szwagier twierdzi że sprzęgło puchnie i dlatego gaśnie. PILNIE POTRZEBUJEMY POMOCY!!




Rekomendowane komentarze

ja pierd.....

 Moja manita z perk8nsem tez nie miala sily obrocic walem, drugi aku niby na kable dawalem, dopiwro jak zapialem porzadnie naladowany aku to od strzala odpalila. Jak zgasnie i nie mozesz odpalic to wykrecasz rozrusznik i śrubokrętem za wieniec i obracac walem. Jak pojdzie obrocic to albo rozrusznik albo aku a jak nie pojdzie to skrzynia do zwalenia no chyba ze pompa olejowa na rozrzadzie.

tak , ale jeszcze jedno pytanie wyjaśniające , wykluczy rozrusznik i instalację ,

7 godzin temu, Suchorski_15 napisał:

Gdy zgasnie rozrusznik obróci z dwa trzy razy i koniec, poprostu nie ma siły obrócić walem

wtedy strasznie ciężko kręci i zaraz koniec ? A jak postoi te 5 godzin to odpali ? Ale nie ładujesz wtedy aku ani nie dostawisz drugiego . 

ale pierwszy rozruch normalnie bez wspomagania- prostownika , prądu z ciągnika .

 

To wygląda na to że silnik do robienia tłoki puchną , puki chodzi to chodzi , ale jak stanie -zgaśnie to koniec , pod koniec jak mocno rozgrzany to wolne obroty powinny byc niższe i "ciężko chodzić "

Teraz zrób test rozgrzej ją aż znów zgaśnie i nie ruszaj puki nie ostygnie , te 5 czy więcej godzin , następnie odpal jak sama odpali bez prostowników i prądu z ciągnika to będzie to .

Jeszcze jakbyś znał temperaturę pracy silnika na początku po rozgrzaniu i przed tym jak sama zgaśnie . 

A teraz do rozgrzania to albo w ciężką robotę albo w lekką ale zakryć chłodnicę ale nie całkowicie bo mrozów nie ma .

Jeszcze możesz się wspomóc w diagnozie sprawdzając czy silnik się obróci lekko na zimnym najpierw , a potem tak samo nim kręcić po tym jak sama zgaśnie.

Gdzieś może jakiś wał do napędu pompy hydraulicznej jest albo odkręcić rozrusznik i za wieniec kręcić 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v