Z wizytą u @Mariusz (ZDUN)
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2019 9 godzin temu, damianzbr napisał: strasznie rozbieżne i nie sprecyzowane masz te oczekiwania. 120 - 180 KM 4 - 6 garów. ??? Można ci sugerować jak kulą w płot. czemu rozbieżne , albo ok 120km w 4cyl albo 180 w 6 choć pewnie i kilka kiklkanaście mniej może być , byle równie zielone było jak poprzednik Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2614087
XTRO 1914 Opublikowano 22 Grudnia 2019 (edytowane) 16 godzin temu, damianzbr napisał: Co tam przeglądasz? Samemu oleju nie zmieniasz i tylko na olej tu przyjechałeś, czy jakaś grubsza sprawa? Nie no oleje to się samemu wymienia ale tutaj akurat w skrzyni i mostach Mariusz wymienił i kilka innych rzeczy- łącznik tlsu, rurki od chłodnicy oleju i jeszcze inne drobniejsze rzeczy 14 godzin temu, yacenty napisał: kupilbus 2raz? Bo szukam coś w miejsce rki i chce albo 120km w 4cyl albo 180 w 6cyl Pamietaj ze nie ma sprzętu który by się nie psuł, czy to JD czy fendt, massey to co jakis czas cos wyskoczy Edytowane 22 Grudnia 2019 przez XTRO Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2614161
Root Admin yacenty 4956 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Ale stary sprzęt łatwiej dojść ładu co nie działa. Moj stoi od 1.10 i dalej nie wiadomo gdzie problem. wstepnie umówiłem się już z fachowcem poza serwisem jd na polowe stycznia zobaczymy czy postawi w końcu diagnozę Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2614191
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2019 14 godzin temu, Mich9 napisał: .Jeżeli coś starszego to raczej premiumka z john deera jednak kolega pracuje w agro asie o cały czas mają problem z silnikami w tych jd. Z moją premiumką z 2007 roku nic się nadzwyczajnego się do tej pory nie wydarzyło. Żadnych serwisów przy osprzęcie silnika po za EGR który został odłączony i zaślepiony przy pierwszym błędzie EGRu jaki się pojawił na konsoli. A prawdopodobnie wystarczyło wyczyścić przepustnicę i może jeszcze by pochodziła. Jednak wolałem pozbyć się ustrojstwa raz na zawsze i jest odłączone systemowo oraz fizycznie zaślepione. Z tym że egzemplarz który posiadam jest to sztuka na zachodni rynek, a dokładnie miał trafić do klienta w Belgii. Gdy ciągnik zjeżdżał z taśmy tamten belg się rozmyślił, a że z PL było wysłane zamówienie na ciągnik niemalże w identycznej konfiguracji, to zamiast trafić na plac do dilera, trafił prosto do mnie. Wiem bo byli u mnie z fabryki niemcy, po jakimś tam czasie użytkowania chyba po 2 latach przyjechali. Losują klientów i później odwiedzają ich z ankietami i pytaniami aby sprawdzić jakie są nastroje klientów, czy oczekują jakiś zmian w produktach jak są zadowoleni itd. I sami ci niemcy wtedy opowiadali że taka ciekawa historia towarzyszy temu egzemplarzowi bo miał pracować w Belgii lecz tamten klient się w ostatniej chwili rozmyślił z odbioru maszyny, a ja złożyłem zamówienie na praktycznie identyczną konfigurację więc już nie robili od podstaw dla mnie tylko tego przywieźli. opony tylko diler zmieniał bo belg zamówił znacznie szersze a u nas miały być 420 - 520 I to jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu że na zachód idą lepszej jakości egzemplarze, lepsze partie podzespołów. skoro mówi się że premiumki w PL wysiadają a moja odpukać chodzi aż miło. W PL jest jeszcze problem taki że nie mamy dobrego serwisu a dokładnie serwisantów. Kumaci robią na swoją rękę, a w serwisach za 2 tys. na rękę robią uczniowie po zawodówkach. Oni są dobrzy do przykręcania lemieszy, ale szkolenia fabryczne wraz nie nauczą ich poprawnego serwisu dżondyrów fendów. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2614299
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2019 (edytowane) Jeszcze zależy od marki czy każą cyrograf podpisać, czasami trafiają się serwisanci którzy robią u dilera po te 2 tysiące ale tylko po to żeby mieć klientów na robienie u siebie po godzinach i w weekendach więc trafi się jeden na kilka z pojęciem, reszta to wymieniacze olei Edytowane 22 Grudnia 2019 przez PATr Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2614387
Firewall88899 291 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Co do serwisu to historia dotyczy kombajnu nie będę wymieniał marki ale nowka sztuka po paru godzinach pracy powyskakiwaly jakieś błędy przyjechał serwis porobili zdjęcia i wysłali do Niemiec bo nie wiedzieli o co chodzi... info przyszło takie, żeby wymieniać wszystko po kolei i dosłownie żeby nie sklamac przez 2 miesiące wymienili praktycznie pół kombajnu. problem znikł ale nikt do dzisiaj nie wie co mu było. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2614449
sumek666 5103 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Jak do Niemiec to chyba tylko Harsewinkel 1 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2614458
danielhaker 7861 Opublikowano 22 Grudnia 2019 I po zagadce Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2614463
sumek666 5103 Opublikowano 22 Grudnia 2019 MF i Fendt są robione przez Laverdę we Włoszech, NH w Belgii i Polsce. Case i JD chyba płyną z USA. Małe JD były robione w Finlandii. Zostaje klas. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2614466
Firewall88899 291 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Nie class Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2614568
Bartek933 5716 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Mateo co się sprzedał Korbankowi robił niedawno materiał gdzie produkowane są różne ciągniki Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2614574
sztafek#8482; 250 Opublikowano 22 Grudnia 2019 @yacenty A taki 6430 jak u mnie? 3m aktywne targa bez problemu i twojego vogla tez by dał rade. Wg mnie bardzo wdzięczna maszyna i do tego zwrotny Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2614760
Root Admin yacenty 4956 Opublikowano 22 Grudnia 2019 35 minut temu, sztafek#8482; napisał: @yacenty A taki 6430 jak u mnie? 3m aktywne targa bez problemu i twojego vogla tez by dał rade. Wg mnie bardzo wdzięczna maszyna i do tego zwrotny jest to jakas opcja, ale w tej chwili nie ma nic ciekawego na rynku, w PL wszystkie z cofanym licznikiem, a w DE i GB słabo wyposażone maszyny - podstawowa wada to tylko 2 pary hydrauliki a mi już teraz 3 to za mało Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2614813
Bartek933 5716 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Poznałem bliżej 6330, bardzo fajny ciągnik. Nie wiem czy to prawda ale podobno MC i RC są na ich ramie Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2614818
artur125 1328 Opublikowano 22 Grudnia 2019 7 godzin temu, PATr napisał: Jeszcze zależy od marki czy każą cyrograf podpisać, czasami trafiają się serwisanci którzy robią u dilera po te 2 tysiące ale tylko po to żeby mieć klientów na robienie u siebie po godzinach i w weekendach więc trafi się jeden na kilka z pojęciem, reszta to wymieniacze olei poznanie najczęstrzych problemów danego modelu, zajmuje dość sporo czasu. Za 2tyś to chyba nawet praktykant by nie pracował. Każdemu wszystko wydaje się bardzo proste, ale zaświadczam ,że tak nie jest. Texa daje tylko wskazówki, a żeby znaleźć przyczynę czasami trzeba całą wiązkę pruć bo sobie kabelek ohmy gubi. A najlepsze jest to , że doświadczony serwisant wie w którym dokładnie miejscu się przetarł. A producent dalej klepie to samo , bez lepszego izolowania tego miejsca. 1 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2614836
DanielFarmer 1558 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Mam Johna 6330 premium od 2008r ,5200 mtg i hula póki co...uszelniacz wom,rolka napinacza,jakiś wężyk, pierdoły. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2614857
Gość Opublikowano 23 Grudnia 2019 23 godziny temu, sumek666 napisał: MF i Fendt są robione przez Laverdę we Włoszech, NH w Belgii i Polsce. Case i JD chyba płyną z USA. Małe JD były robione w Finlandii. Zostaje klas. Seria W i T od JD jest w niemczech robiona bo byłem w fabryce to widziałem. Jeszcze zostaje Deutz, on za pewne też w niemczech klepany skoro niemiecka marka Tu na forum już ktoś opisywał historię kombajnu DF, sąsiada. Jak nowy kombajn cepy wypluł klawiszami.. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2615212
mariusz(ZDUN) 332 Opublikowano 27 Grudnia 2019 Yacenty a co się u ciebie dzieje że taki problem mają? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2618004
Arek 220 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Dnia 23.12.2019 o 16:57, damianzbr napisał: Jeszcze zostaje Deutz, on za pewne też w niemczech klepany skoro niemiecka marka Deutz w Niemczech robi tylko ciągniki powyżej 150km. Kombajny robią w Chorwacji. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/767739-john-deere-7820/page/2/#findComment-2635588
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się