Skocz do zawartości

Brama przesuwna.



Kolejna sztuka. Światła 6,5m. Wypełnieniem będzie sztacheta metalowa.
  • Like 1



Rekomendowane komentarze

7 godzin temu, michal1993 napisał:

Fajnie się robi takie konstrukcje, tylko najgorsze jest te zwijanie na spawach... Jakby nie robić- zawsze trzeba prostować

Ale wiesz, że wiedza i umiejętności spawacza obejmują nie tylko to, żeby położyć wytrzymałą i estetyczną spoinę, ale też to, żeby wiedzieć, jak spawać konstrukcję, żeby jej nie "ściągnęło"? Tego pierwszego nie problem się nauczyć, ale drugie to już trochę poważniejsze zagadnienie.

  • Like 3
8 godzin temu, michal1993 napisał:

Fajnie się robi takie konstrukcje, tylko najgorsze jest te zwijanie na spawach... Jakby nie robić- zawsze trzeba prostować

Jak takie coś Ci wyjdzie to bierzesz palnik od strony zewnętrznej łuku i grzejesz w pionie poziome profile od zewnątrz do środka. :)

tylko z wyczuciem, nie do czerwoności. Np 500 mm od lewej, 500 mm od prawej, później 1000 od lewej, 1000 od prawej itd aż dojdziesz do środka.

D

21 minut temu, hopper5 napisał:

Sztacheta docina jest przed malowaniem. Dlatego czas oczekiwania na zamówienie to ponad 2 tyg.

Dokladnie zamawia się wymaganą długość i taką robią. 

3 minuty temu, Kris1976 napisał:

A gdzie listwa zebata pod napend
A gdzie listwa zebata pod napend

A po co zakładać listwe skoro nie wiadomo czy ktos planuje teraz zakładać napęd. 

Poza tym, brama wygląda na niepomalowaną.

1 godzinę temu, hopper5 napisał:

Sztacheta docina jest przed malowaniem. Dlatego czas oczekiwania na zamówienie to ponad 2 tyg.

A to ok ;) Myślałem, że w sklepie docinają, tak jak stal z np. 6-metrowych odcinków.

40 minut temu, zycietoniejebajka1 napisał:

A po co zakładać listwe skoro nie wiadomo czy ktos planuje teraz zakładać napęd. 

Listwę to może niekoniecznie, ale "słupki" do jej montażu jak najbardziej - nigdy nie wiadomo, czy w przyszłości ktoś nie będzie chciał założyć napędu (biorąc pod uwagę spadające ceny napędów i rosnące wygodnictwo społeczeństwa, to raczej dołożenie napędu jest tylko kwestią czasu).

36 minut temu, hopper5 napisał:

Ma nie być napędu a jak będzie potrzebny to listwę zakładam później na nitonakrętkach. Bez spawania.

Nitonakrętki są ok - pod warunkiem, że brama ma poziomy profil nad profilem jezdnym. Jeśli nie ma, to już tego na nitonakrętkach nie zrobisz.

21 godzin temu, mani51 napisał:

Według mnie to one są tylko po to żeby był dostęp do malowania dolnego profila i tego jezdnego. Innego logicznego wytłumaczenia tej przerwy nie widzę.

 

11 godzin temu, kubaguzik napisał:

w zakładach które robią na codzień takie bramy, robią najpierw całą sztachete bramy, potem tylko dospawują profil. zawsze to mniejsze naprężenia i skręcenia głównego profila, a przerwa miedzy nimi służy do tego, żeby ocynk i farba dotarły tam i nie było potem niespodzianki u klienta

Panowie, chyba trochę za dużo było pite w święta albo czytanie ze zrozumieniem szwankuje... Między czym a czym ma być przerwa/odstęp, jak nie będzie w ogóle tego poziomego profila nad jezdnym? Bo o tym jest mowa.

 

Edytowane przez timo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v