Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

No tak skoro są proste to są lepsze. tego chyba nikt nie zaneguje. Nie piszę, że sa lepsze bo mają lepsze osiągi, czy inne cechy. Ale jeśli chodzi o prostotę i to, że mają mniej podzespołów do potencjalnego popsucia się i sprawienia użytkownikowi problemów i kosztów to tak są lepsze. Nie potrafisz tego zrozumieć to nie mój problem. Skoro dla ciebie pisanie prawdy to awersja to tez nic na to nie poradzę. Bo chyba nikt nie będzie dyskutował z faktem, że są ciągniki z prostszymi systemami oczyszczania spalin. A, jeśli te sytemu są prostsze to jest lepiej.

Wmawiasz mi, ze pisze, że jd to złom. Oczywiście nie rozumiesz co czytasz i to już wiemy. Bo jak rozumiem nie potrafisz zacytować gdzie napisałem, że to złom. Natomiast przykłady swego fanatyzmu dajesz w każdym poście. Bo nie dociera do ciebie nic a nic. Wpierasz, ze ja pisze, że jd to złom. Nie potrafisz zacytować i potem z tym co zmyślasz się kłócisz. 

Edytowane przez hubertuss

Turbiny to chyba są w nich słynne z awarii. W galerii jest zdjęcie z uszkodzoną zwolnica z 6 r i przy okazji mowa tez o turbinach.  Po wyżej ktoś mi wmawia, że pisze, że jd to złom. Złom jak złom. Nigdzie tego nie napisałem. Ale jakością do tych starych jd co to już mają po kilkadziesiąt lat i dalej jeżdżą to daleko ma. Dzisiaj jd sprzedaje napis na masce za podwyższoną cenę i odcina kupony od legendy tych starych ciągników.

hubertus to że JD to złom to ja pisałem po pierwszym sezonie użytkowania tego ciagnika więc fanatyzmu nie możesz mi zarzucić.

@johniy861 tak wymienili turbo w ramach akcji serwisowej, nie wiem jak to wyszło dokładnie i czemu się załapałem, ale ciągnik u mnie nie ma jeszcze 3 lat, a 2 lata gwarancji było na silnik i osprzęt więc może przychylnie na to spojrzeli i przebieg zaledwie 900h podczas wystąpienia pierwszego komunikatu., tak czy inaczej firma podeszła do mnie po ludzku w tym wypadku.

Narazie zrobiłem ledwie 50h ale żadnych błędów więcej nie ma. Co do JD to ogólnie ciągnik jest poprawny, kabina jest zrobiona dość dobrze, sekwencje fajnie działają, jest mocny i ciężki, wypalanie DPF raz na 100-150h nie jest upierdliwe, zazwyczaj podczas pracy więc nawet tego nie zauważam. Słabo oceniam za to tylny tuz, wydaje się dość delikatny i już miałem przypadki że ledwie podnosił maszyny które miał zapięte, hydraulikę, mimo 110l/min nie jest w stanie podać pełnego wydatku na złącze hydro i podnosić w tym czasie TUZ (nie da sie ustawić priorytetu), a w MF mogę to ustawić bez problemu, i odpowietrznik tylnego mostu/skrzyni wymaga poprawy, poza tym robi co ma robić.

Gość

Opublikowano (edytowane)

4 godziny temu, hubertuss napisał:

Oczywiście nie rozumiesz co czytasz i to już wiemy. Natomiast przykłady swego fanatyzmu dajesz w każdym poście. Bo nie dociera do ciebie nic a nic. Nie potrafisz zacytować i potem z tym co zmyślasz się kłócisz. 

kolo wszystkich ma za idiotów :D sprzedaje swoje bajeczki w necie i mysli ze wszyscy bedą go mieli za guru i znawce od motoryzacji :D a jak już wszyscy napiszą co myślą o tych bzdurach to zaczyna obrzucac błotem .... 

problem nie leży w tym czy dana marka ma dpf czy nie ma, problem to ekoterroryzm który doprowadzi do tego że każdy samochód czy maszyna bedzie zakażona tymi pseudo ekologicznymi systemami i nie bedzie wyboru to tylko kwestia czasu i kolejnych absurdalnych norm ....

Edytowane przez rejvas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v