Bartek933 5464 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Rozkręcić, wymienić uszczelniacze i skręcić. W forterra trzy razy to robiliśmy 1 Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Spróbuj to odpowietrzyc odkrecajac na chwile korek. Moze przestanie. 1 Odnośnik do komentarza
PRIMO 8098 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Tak jak @Bartek933 pisze. @czesio200 a może niech upuści powietrza z koła a może pomoże. 🤣 Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Po wymianie oleju może byc zapowietrzone. Ja w proxie tak mialem odpowietrzylem i juz rok czasu sucho. A mialem juz rozbierac. 1 Odnośnik do komentarza
Bartek933 5464 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 W forterra też tak było w tym roku że leciało leciało później niby przestało ale i tak robiliśmy bo było by wręcz pewne że znów by zaczęło podczas uprawek pożniwnych Odnośnik do komentarza
krzysio22 1003 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 I twoja forterra w turze nie chodzi W naszym jeszcze nic nie leci... ze zwolnic tyle dobrego Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Tak juz jest z tymi chinskimi mostami. Nie wazne jaka półka cenowa ciagnika ten sam problem. Odnośnik do komentarza
Bartek933 5464 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 No nie powinno się tak dziać ale koszt nie jest ogromny i szybko to można zrobić Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 No niby nie. Ale nowy sprzet i leci to lipa. Odnośnik do komentarza
Bartek933 5464 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Jak nowy to zgłasza się usterkę a samemu nic nie robi Odnośnik do komentarza
Rolnik1973 16680 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 To tylko potwierdza fakt że lubelski ursus nie jest wcale gorszy a tak po nim jadą. Odnośnik do komentarza
Bartek933 5464 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Taaa Twój ursus ma przód od landiniego jak dobrze pamiętam Odnośnik do komentarza
Rolnik1973 16680 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Już jak yacenty na swego dżondyra narzeka że wykrzyknik się za często zapala to już szkoda gadać na te fachowe graty. Umnie most warszawski😁 Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 W rusku most z pod siekiery 20 lat i nic nie kapnie. Olej wymieniany raz na 5lat i smiga. 1 Odnośnik do komentarza
Bartek933 5464 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Ale za to z innych elementów leci 2 Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Jak sie dba to nie leci tylko sie poci;p 2 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Mi w MTZ leci chyba ze wszystkiego ale najbardziej hydraulika i chyba skrzynia. Silnik za to suchy i niezniszczalny. Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 U mnie z hydrauliki lecialo 2x przez 10 lat. W obu przypadkach pomogla wymiana miedziuchy za 50groszy. Ze skrzyni nie leci na sprzegle cos sie poci ze silnika albo ze skrzyni. Ale to ciagnik za 30tys a nie za 300. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 18 Sierpnia 2019 No właśnie mi tez ze sprzęgła i nie wiem od której strony wali od skrzyni czy od silnika, a z hydrauliki leci z pompy tylko nie wiem teraz czy z pompy cieknie czy z mocowań pompy, ale jak pompa na ciepłym oleju słabo dziwga to chyba do wymiany Odnośnik do komentarza
krzysio22 1003 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Jak z ruska nie leci to oleju nie ma 😂 2 1 Odnośnik do komentarza
PRIMO 8098 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 2 godziny temu, czesio200 napisał: Po wymianie oleju może byc zapowietrzone. Ja w proxie tak mialem odpowietrzylem i juz rok czasu sucho. A mialem juz rozbierac. Sam żeś zapowietrzony. A niby po co są tam odpowietrzniki? 1 godzinę temu, Rolnik1973 napisał: Umnie most warszawski😁 Taki sam jak u mojego Ursusa tyleże już obydwie strony robiłem więc ten tego..... Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Oleje sie sprawdza i sa w normie spokojnie. Primo to jak wytlumaczysz to ze w tamtym roku lecialo odkrecilem korek zakrecilem i 250mtg felga sucha? Olej byl wymieniany wtedy. Gdzie tam są odpowietrzniki? Odnośnik do komentarza
bizonekzo56 8 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 zależy czy leci z mostu czy ze zwolnicy jak z mostu trzeba zdjac blotnik odlozyc silownik wspomagania drazek odkrecic dekiel zwolnicy zdjac srodkowy tryb zabezpieczony zegerem odkrecic 3 sruby na ktorych trzyma sie mocowanie blotnika wybic pion na dole tez wykrecic 3 sruby wybic pion zdjac zwolnice. odkrecic zabezpieczenie poloski na imbusa od gory w moscie. wyciągnąć poloske i na polosce jest oring a jak leci ze zwolnicy to tylko zwolnice trzeba zdjac bez zwrotnicy i tam jest uszczelniacz już Odnośnik do komentarza
łahcim 5 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Dzięki. Nie wiedziałem czy właśnie jakiś specjalny ściągacz nie jest potrzebny. Na razie umyję i będę obserwował , jak dalej będzie się pocić będzie trzeba rozbierać. Na razie tylko w jednym miejscu nakapało, dalej nie kapie na razie.Możecie polecić jakiś sklep z częściami do tych traktorów, najlepiej internetowy? 1 godzinę temu, Tomek24 napisał: jak sprawuję ci się ten case ? Na razie nic się nie dzieje oprócz tego, z tym że ma dopiero 670 godzin. No i w tym roku podniosłem mu moc bo całkiem mało siły miał. Po sprawdzeniu maszyna pokazała 74 konie a po podniesieniu 107. Niby trochę czuć ale ile w tym prawdy to wiedzą tylko ci co to robią 😉 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się