Skocz do zawartości

D47



5 ton prostuje resor. Pozdrowienia dla tych, co ładują 7 ton i twierdzą że daje radę, nic się nie dzieje, sprzęt jak nowy...

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

7 minut temu, sumek666 napisał:

Odbojnik jest jest jako zabezpieczenie!!! Nie wolno na nim opierać ciężaru. Jedynie jak mamy naładowane towaru to w razie jakiejś dziury ma służyć temu aby nie przegiąć resorów. 

Sam mam D47 i wg każda złotówka zainwestowana w tę przyczepę to źle zainwestowana złotówka. Chyba, że hamulce to ok ;)

A hl/he to jak to sobie wyobrażasz jak na pusto się prawie opiera

10 minut temu, sumek666 napisał:

Odbojnik jest jest jako zabezpieczenie!!! Nie wolno na nim opierać ciężaru. Jedynie jak mamy naładowane towaru to w razie jakiejś dziury ma służyć temu aby nie przegiąć resorów. 

Sam mam D47 i wg każda złotówka zainwestowana w tę przyczepę to źle zainwestowana złotówka. Chyba, że hamulce to ok ;)

czyli jak pióra w resorach pękają to znaczy że za bardzo jest przeładowana ? 🤔

3 minuty temu, Bartek933 napisał:

A hl/he to jak to sobie wyobrażasz jak na pusto się prawie opiera

Pisałem o D47. Nie mam niemieckich to się nie wypowiadam. 

1 minutę temu, Rolnik7343 napisał:

czyli jak pióra w resorach pękają to znaczy że za bardzo jest przeładowana ? 🤔

Tak??

Przed chwilą, Piotruniu25 napisał:

W większość przypadków na D47 są nadstawki 40cm czy 50cm to wtedy nie ma bata musi siąść na odbojnikach.😉

A czy producent przewidział 2x większa masę ładunku? Wątpię. 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v