Skocz do zawartości

Steyr 4095



Po długich i ciężkich wojażach z dilerem, w końcu dojechał, chociaż nadal niekompletny...

  • Like 2



Rekomendowane komentarze

Miesiąc temu przyjechał do nas rusek, identyczna sytuacja miały być haki, łącznik na kule, mało tego goście zostawili jeden zaczep u siebie do on jest w standardzie :D Co u tych dilerów się dzieje to ja nie wiem ale nie polecam szkoda nerwów. Z telefonami tak samo dzwoni się po 10 razy dziennie człowiek chce tu w pole wyjechać a łącznika nie ma... I oddzwaniają po 2 dniach podejście do klienta za***iste mają... Tak samo teraz mam problem z błotnikami bo ocierają o maskę przy max skręcie i sami tego nie możemy przerobić bo gwarancja już od tygodnia jadą do nas ;) W każdy dzień ta sama gadka że jutro przyjadą. To jest parodia. 

Za pług i talerzówke wpłacałem 500zl zaliczki i resztę po dostarczeniu a w przypadku pługa po uruchomieniu. Głębosz całość po dostawie. Za przyczepe zalicza a później przed odbiorem reszta bo na placu stała. W Agro rami mówili mi że zaliczka na sprzęt zamawiany a w przypadku powyżej jakiejś kwoty określony % maszyny. Jak u innych wygląda to nie wiem ale napewno będę starał się mieć chociaż kilka tys do wpłaty po dostarczeniu maszyny na wypadek jakiegoś ale.

A ciągnik z zdjęcia to nie dla mnie

Henius91 napisał:

Tutaj 2400 zł zaliczki. Ale to już od banku zależy kiedy przelewa kasę. Na wiosnę kupowałem talerzówkę, to zdążyłem nią przerobić kilkanaście hektarów, zanim fakturę wystawili. Po 1,5 miesiąca od odbioru dopiero zapłaciliśmy. Nikt żadnych pretensji nie miał. Ale płacenie gotówką, a kredyt to dwie różne bajki. 

W banku to podpisuje się zlecenie na przelew a nie sam bank ptzecież można przetrzymać dilera z pieniędzmi jak sprzęt nie kompletny

Protokół oczywiście napisany, bo gdyby nie to, to diler mógłby się wszystkiego wyprzeć. 

Dnia 22.07.2019 o 12:16, manieks120 napisał:

Co masz dokładnie z wyposażenia ? 

Skrzynia Hi-Lo z Multicontrollerem, 3 prędkości WOM, pełne oświetlenie robocze, 3 pary wyjść hydraulicznych, EHR, wzmocnione osie, spawane felgi, opony Vredestien i obciążniki w koła. Nie wiem jak dogadać się z dilerem o teleskopowe lusterka, bo mówi, że nie da się tego zmienić, co oczywiście jest nieprawdą. Te co teraz są to jest tragedia. Jak jadę z przyczepą z belami to nawet nie widzę czy ktoś mnie wyprzedza. 

jak kupowałem NH to też zaliczka mała była 3- 4 tyś zł ale kara za odstąpienie 20000 tyś ... oczywiście dla nich żadnych kar . Ale wyszczególnione było wszystko skrzynia , opony , zaczep , klima , pneumatyka 

 

@Henius91 i jak się sprawuje z turem  w porównaniu do 12 to tył pewnie za lekki i za krótki rozstaw osi , z ciekawości pytam bo jak się nie mylę to odpowiednik NH T4 ( teraz chyba już T5)

z tyłu brakuje mi zaczepu dolnego -listwy ten co dali to do bitki się nadaje tylko , 

Tak, to odpowiednik starej serii T4, teraz T5 Utility. W porównaniu do 12 jest bardzo lekki. Nawet przy zwożeniu bel słomy trzeba przedni napęd włączać, bo tyłem grzebie. Dojadą obciążniki to wtedy się zobaczy. Jeszcze zależy ile tam założą, bo fabrycznie jest chyba po 100 kg w jedno koło, więc trochę mało. Szczerze mówiąc mi bardziej pasowałby 4100 Multi, no ale pewnie z 20-30 tys musiałbym dołożyć. W tym są zaczepy austriackie Scharmueller , takie jak w Valtrze. Masywne jak cholera

mogę  prosić o zdjęcie ,  w moście pod spodem są dziury nagwintowane pod dłuższą listwę .

Taki lekki że jak załadowałem 1200 kg saletry w rozsiewacz to przód podskakuje lekko , mimo obciążników z przodu . Ale pług na resorze kv daje rady czwórkę zagon , bardziej stabilny tyle że w glinie to przód najpierw podniesie a pług w ziemi 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v