Skocz do zawartości

Ursus 1224


JarekBazydlo

Sprawdzamy z szwagrem siłę Ursusa :P




Rekomendowane komentarze

Spokojnie tam skala jest spora... A Tu tak strasznie kucyków dużo nie wyszło ale za to moment obrotowy ma bardzo fajny.

Odnośnik do komentarza

Od kiedy to 1224 ma tyle koni Mnie uczono że max 120

Ktos jeżdzi po okolicy i mierzy traktory ?

Edytowane przez debrzyna
Odnośnik do komentarza

w seryjnej 12 bez turba coś tam było można pokręcić,ale na pewno nie przybyło by ponad 20 koni

Odnośnik do komentarza

A kto powiedział że ona nie ma turba???? Ma turbo i intercooler do tego jeszcze kilka rzeczy poprawionych. 

Szwagier ma firme która zajmuje sie takimi sprawami MKserwis są spod Pruszcza Gdańskiego ale już sporo ciągników i ładowarek serwisuja na mazowieckim i okolicy. 

Odnośnik do komentarza

to jak ma turbo to jakie to 1224?  Poza tym jak tłumik w masce to szło założyć do tego turbo?

Odnośnik do komentarza

No normalnie 1224 z turbo. Pewnie że idzie założyć turbo. Jak go braliśmy miał turbo ale ma wymienione teraz na większe żeby miał lepsze doładowanie. Najtrudniej było założyć a bardziej podłączyć intercooler ale też dało radę.

Odnośnik do komentarza
Przed chwilą, WojciechFirus napisał:

może kw

to ich byłoby jeszcze mniej , pewnie niewiele ponad 100

Odnośnik do komentarza
40 minut temu, kojot629 napisał:

Byly wersje z turbem przed zbiornikiem paliwa.

FINN chyba ta wersja sie zwała

Odnośnik do komentarza

Na całą Skandynawię szły Zetory i Ursusy typu 1224 z turbo (tak zwane czternastki)  a do tego jeszcze dilerzy Ursusa i Zetora w tych krajach często sami modernizowali "dwunastki" montując do nich turbo. Z wielu względów były to najlepsze ciagniki z tych fabryk bo 4 biegowa skrzynia dawała więcej przełożeń a mnij doładowany dilnik był bardziej elastyczny niż ten w 1614. Miałem okazję jeżdżenia kilkoma egzemplarzami "czternastek" i każda była o klasę lepdza od "szesnastki".

Odnośnik do komentarza

jak iron napisał jak jest samo paliwo a nie ma powietrza,to poza większym spalaniem i kopceniem jak lokomotywa,efekt przyrostu mocy zerowy

Odnośnik do komentarza

W każdym silniku spalinowym, żeby proces spalania był pełny muszą być zachowane odpowiednie proporcje paliwa do powietrza. Na 1 kg paliwa potrzeba 14,7 kg powietrza i wtedy mówi się, że mieszanka jest stechiometryczna. W dieslu potrzeba nieco więcej powietrza, niż 14,7 kg żeby dobrze pracował.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v