JarekBazydlo 2678 Opublikowano 31 Maja 2019 Spokojnie tam skala jest spora... A Tu tak strasznie kucyków dużo nie wyszło ale za to moment obrotowy ma bardzo fajny. Odnośnik do komentarza
JarekBazydlo 2678 Opublikowano 31 Maja 2019 Wyszło 142 konie i 540 niutonometrów. Odnośnik do komentarza
debrzyna 2032 Opublikowano 31 Maja 2019 (edytowane) Od kiedy to 1224 ma tyle koni Mnie uczono że max 120 Ktos jeżdzi po okolicy i mierzy traktory ? Edytowane 31 Maja 2019 przez debrzyna Odnośnik do komentarza
margoo78 543 Opublikowano 31 Maja 2019 Mocy jak w 16-stce a sprzęt bez turbo. Ta maszyna do mierzenia do bani. 1 Odnośnik do komentarza
debrzyna 2032 Opublikowano 31 Maja 2019 Wypasiony jak Jarka byki na WBC Sory .nie mogłem sie powstrzymać 😊 7 Odnośnik do komentarza
jonek98 2711 Opublikowano 31 Maja 2019 w seryjnej 12 bez turba coś tam było można pokręcić,ale na pewno nie przybyło by ponad 20 koni Odnośnik do komentarza
JarekBazydlo 2678 Opublikowano 31 Maja 2019 A kto powiedział że ona nie ma turba???? Ma turbo i intercooler do tego jeszcze kilka rzeczy poprawionych. Szwagier ma firme która zajmuje sie takimi sprawami MKserwis są spod Pruszcza Gdańskiego ale już sporo ciągników i ładowarek serwisuja na mazowieckim i okolicy. Odnośnik do komentarza
koniu 853 Opublikowano 31 Maja 2019 to jak ma turbo to jakie to 1224? Poza tym jak tłumik w masce to szło założyć do tego turbo? Odnośnik do komentarza
JarekBazydlo 2678 Opublikowano 31 Maja 2019 No normalnie 1224 z turbo. Pewnie że idzie założyć turbo. Jak go braliśmy miał turbo ale ma wymienione teraz na większe żeby miał lepsze doładowanie. Najtrudniej było założyć a bardziej podłączyć intercooler ale też dało radę. Odnośnik do komentarza
JarekBazydlo 2678 Opublikowano 31 Maja 2019 Nie wiem czy będzie widać przez maskę ale coś tam postaram się zrobić jutro i wstawię. Odnośnik do komentarza
kojot629 257 Opublikowano 31 Maja 2019 Byly wersje z turbem przed zbiornikiem paliwa. Odnośnik do komentarza
JarekBazydlo 2678 Opublikowano 31 Maja 2019 Ale niektórzy myślą że była tylko seryjna wersja;) Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 31 Maja 2019 Przed chwilą, WojciechFirus napisał: może kw to ich byłoby jeszcze mniej , pewnie niewiele ponad 100 Odnośnik do komentarza
soltys48 20229 Opublikowano 31 Maja 2019 40 minut temu, kojot629 napisał: Byly wersje z turbem przed zbiornikiem paliwa. FINN chyba ta wersja sie zwała Odnośnik do komentarza
extrabyk 5594 Opublikowano 31 Maja 2019 Na całą Skandynawię szły Zetory i Ursusy typu 1224 z turbo (tak zwane czternastki) a do tego jeszcze dilerzy Ursusa i Zetora w tych krajach często sami modernizowali "dwunastki" montując do nich turbo. Z wielu względów były to najlepsze ciagniki z tych fabryk bo 4 biegowa skrzynia dawała więcej przełożeń a mnij doładowany dilnik był bardziej elastyczny niż ten w 1614. Miałem okazję jeżdżenia kilkoma egzemplarzami "czternastek" i każda była o klasę lepdza od "szesnastki". Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 1 Czerwca 2019 jak jest powietrza dość to podlać paliwem i będzie ogień 😎 Odnośnik do komentarza
JarekBazydlo 2678 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Za duża dawka paliwa też nie da efektu. Odnośnik do komentarza
jonek98 2711 Opublikowano 1 Czerwca 2019 jak iron napisał jak jest samo paliwo a nie ma powietrza,to poza większym spalaniem i kopceniem jak lokomotywa,efekt przyrostu mocy zerowy Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 1 Czerwca 2019 W każdym silniku spalinowym, żeby proces spalania był pełny muszą być zachowane odpowiednie proporcje paliwa do powietrza. Na 1 kg paliwa potrzeba 14,7 kg powietrza i wtedy mówi się, że mieszanka jest stechiometryczna. W dieslu potrzeba nieco więcej powietrza, niż 14,7 kg żeby dobrze pracował. Odnośnik do komentarza
JarekBazydlo 2678 Opublikowano 1 Czerwca 2019 I to też nie wystarczy żeby podnieść wystarczająca moc. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się