Zetor Proxima 95 Premium
 

Zetor Proxima 95 Premium

Ehr autorstwa @marian3p, reszta moja inwencja twórcza i tak oto powstał pierwszy prototypowy wielofunkcyjny podłokietnik do proximy :D . Czekam jeszcze na pneumatyke by zrobic rewers w guzikach i sprzeglo wom


Informacje o zdjęciu Zetor Proxima 95 Premium


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Pawel328
  • 204 2794

części mogą się od Ciebie uczyć 👍😁 opatentuj 😉

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DjFarmerr
  • 118 1454

Jak zrobisz mechaniczny rewers na pneumatyce? bedzie musial być i tak ze sprzęgłem?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Finlan
  • 28 321

Jojem reguluję obroty silnika. Rewers jest mechaniczny, i dobrze. Będzie ze sprzęgłem, jednym przyciskiem z tyłu joja wciskam sprzęgło a tutaj wybieram sobie przód tył. Przy okazji się zdubluje i przy kierownicy zrobi, tylko dorwać przełącznik kierunkowskazów od jakiejś ciężarówki 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysio22
  • 489 1538

Nie strzela Ci to sprzęgło z przycisku? U nas potrafi lekko szarpnać :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pawel328
  • 204 2794

@krzysio22 u mnie w powerce też lubi szarpnąć z przycisku dlatego jak mam ruszać to najlepiej z samego rewersu 😀

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Finlan
  • 28 321

Jeszcze nie zalozone wiec nie wiem, ale nie powinno, dławikiem sie wyreguluje jak szybko ma puszczac

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hodowcamlody
  • 35 535

W df mam rewers mechanik, ciekawe czy dało by się przerobić żeby był jak elektrohydrauliczny? Spotkał się ktoś z taką rzeźbą?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Finlan
  • 28 321

Chodzi mi o sterowanie, obok wysprzęglika montuję siłownik pneumatyczny który bd wciskać, przy zaworze dławik by łagodnie puszczało, przy rewersie tak samo i przyciski w kabinie do przełączania przód tył, dla bezpieczeństwa wstawię wyłącznik krańcowy na sprzęgle by przypadkiem nikt nie chciał przełączyć rewersu bez sprzęgła.

Co do DF-a, przetestuję u siebie jak to działa i jak coś to jasne że by się dało, najciekawiej na pneumatyce jeśli ją masz w ciągniku, siłownik elektryczny jest za wolny do takich zastosowań

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 203 4678

do sprzęgła nie ma problemu ale do rewersu dźwigni to jakiś bardzo słaby siłownik albo sprężyny dołożyć żeby na chama nie wepchnął jak zębatki się nie zgrają 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj