warsztat
 

warsztat

  • 4560 wyświetleń

żaczynają sie problemy z częsciami do ciągników z lat 90tych.....



Informacje o zdjęciu warsztat

Zrobione z HUAWEI SNE-LX1


Rekomendowane komentarze

  • Gość

Nie produkują już? A co ze starszymi  z lat 80tych?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik1973
  • 12233 11707

Będą zamiast naprawiać to na części sprzedawać i dalej będą części i to orginalne.

Nie ma dramatu.

 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Pewnie chodzi o ich jakość.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1299 9360
1 godzinę temu, Rolnik1973 napisał:

Będą zamiast naprawiać to na części sprzedawać i dalej będą części i to orginalne.

Nie ma dramatu.

 

Tylko pytanie czy części z takiego ciągnika będą coś warte, bo jeśli ciągnik z lat 90-tych może być już tylko dawcą, to raczej za dużo dobrego z niego nie da się wyciągnąć. Tak jak z używanymi częściami do Ursusów. Niby jest tego multum, ale połowa nadaje się tylko do huty. Ja miałem problem ze znalezieniem redlic do siewnika pneumatycznego Omega z 98 roku. Po prostu Kutno już tego nie produkuje, a z zapasów nic nie zostało. Tak będzie ze wszystkim, i u zachodnich i u krajowych producentów. 

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 326 3136

dokładnie co z tego że ciągniki się na częsci robiera jak jest problem z tym że to co się najczesciej psuje jest zepsute też w dawcy i koło się zamyka w masseyu mieliśmy poteżny problem ze zdobyciem konkrwtnego typu docisków hamulcowych a nowy znaleźliśmy ostatni w anglii, poźniej okazało się że już go nie ma i gdzieś od dilera na zachodzie jeszcze sztuka sie znalazła i koniec.....

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 152 3739

Chyba to celowe działanie producentów mające na celu nakłonienia (czytaj zmuszenia) rolnika do zakupu nowego bardziej "niezawodnego" modelu.

 

 

Edytowano przez MgrLukash
    • Like 4

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik7343
  • 5854 16632
7 minut temu, MgrLukash napisał:

Chyba to celowe działanie producentów mające na celu nakłonienia (czytaj zmuszenia) rolnika do zakupu nowego bardziej "niezawaodnego" modelu.

 

 

chyba chciałeś napisać "nie ZAWODNEGO"

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 326 3136

8110 ogólnie z częsciami do 81nek od pewnego czasu są problemy z częsciami

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1299 9360
3 godziny temu, MgrLukash napisał:

Chyba to celowe działanie producentów mające na celu nakłonienia (czytaj zmuszenia) rolnika do zakupu nowego bardziej "niezawodnego" modelu.

 

 

Normalna sprawa. Do wielu marek pewnie będą produkowane części przez jakichś zupełnie innych producentów, ale jakość będzie mizerna w porównaniu z oryginałem. Znów przykład Ursusa. Części dostaniesz każde (prawie), pewnie jest kilku producentów, ale co z tego jak co jeden to gorszy. A dlaczego napisałem prawie każde? Bo mam problem z dorwaniem koła pasowego do 912. Na podwójnym pasku, stożek i klin. Nigdzie tego nie ma, bo mają tylko na stożkach. Jestem pewien, że jeszcze kilka lat i dostępność części do Ursusów też będzie słaba. I dodatkowo taka sytuacja- 5 lat temu kupowałem chłodnicę do 80-tki za 700 zł. Obecnie kosztuje 950 zł :S

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik1973
  • 12233 11707
6 godzin temu, Henius91 napisał:

Tylko pytanie czy części z takiego ciągnika będą coś warte, bo jeśli ciągnik z lat 90-tych może być już tylko dawcą, to raczej za dużo dobrego z niego nie da się wyciągnąć. Tak jak z używanymi częściami do Ursusów. Niby jest tego multum, ale połowa nadaje się tylko do huty. Ja miałem problem ze znalezieniem redlic do siewnika pneumatycznego Omega z 98 roku. Po prostu Kutno już tego nie produkuje, a z zapasów nic nie zostało. Tak będzie ze wszystkim, i u zachodnich i u krajowych producentów. 

To można pojechać do angli nakupić niezużytych i na części sprzedawać i liczyć jak za złoto. Niema sytuacji bez wyjścia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
Przed chwilą, mariusz(ZDUN) napisał:

8110 ogólnie z częsciami do 81nek od pewnego czasu są problemy z częsciami

a ten program Gold Value od new holanda czy jakoś tam ? inni producenci czegoś podobnego nie mają ? valtra w starszych skrzynie podobno regeneruje . co sądzisz o ich modelu 6100

31 minut temu, MgrLukash napisał:

Chyba to celowe działanie producentów mające na celu nakłonienia (czytaj zmuszenia) rolnika do zakupu nowego bardziej "niezawodnego" modelu.

raczej i w druga stronę to działa  , "modernizacje" sprawiły że jest coraz mniej przestarzałego używanego sprzętu i zapotrzebowanie na części do takich ciągników spada szczególnie widać to po europie zachodniej a na wschodnich rubieżach UE odbija sie to czkawką bo używany sprzęt leciał do nowych krajów UE 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 369 6817

bo te szczególnie duże modele to już się wycofują z użytku mało kto naprawia bo to nie ekonomiczne (jak u nas z 330 każdy chce mieć , 360 podobnie a 380 i reszta serii już każdy sie pozbywa jak do kapitalki)  To i nikt nie chce robić części nowych pewnie mają pochowane resztki części dla siebie ,

 

Co do NH niewiem jaki tam program jest ale rzeczywiście działa coś , mam fiata (teraz CNH koncern) to ostatnia seria Winner no i korektor do wymiany tylko w tej serii występował . Mieli na magazynie gdzieś na zachodzie i ściągnęli specjalnie pytałem to jeszcze z 10 sztuk mają , ale jak się skończą to dorobią . Co do innych części pasują od nowszych modeli TMek nawet podnośnik chodź z wyglądu inny 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj