Skocz do zawartości

Piasta Orginał Ursus



Takie oto części pod nazwą ,,Orginał Ursus'' produkują. Nowa piasta i nawet koła nie można dokręcić bo się szpilki kręcą dookoła. Jakiś śmieszny odlew razem z frezem ma podtrzymywać szpilkę. Wszystko się obrobiło a na dodatek powiem, że nakrętka nawet nie była dociągnięta.




Rekomendowane komentarze

Febi to gówno u mnie też po roku poszły sworznie wahacza i jeden drążek kierowniczy miał dobry mm luzu. Teraz mam założone sworznie Lemfordera i drążki TRW, od 4 lat się nie dotykałem. Jak brać to tylko Lemforder, TRW a co do amorków to polecam Bilsteina(nie mylić z Febi) i Kayabe.

Edytowane przez Chromek

Gdyby były felerne szpilki to bym nie napisał o piaście tylko o szpilkach. Ja wyjąłem tą szpilkę i w piaście jest cały frez zjechany. Poszedłem do garażu i porównałem z orginałem. Wszystko to samo a nawet powiem więcej wbiłem w starą piastę tą szpilkę żeby sprawdzić czy się obróci i nawet minimalnie nie drgnęła. Uwierz mi, że ja tyle już tych szpilek założyłem, że wiem doskonale, że to nie one są winowajcami.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v