Skocz do zawartości

Oś bizon do ursusa c360



Montaż osi od bizon do c360. Rozstaw pasujący idalenie, wystarczy wymienić tuleje centralna i przerobić drążek porzeczyny aby pasował pod silnik. U mnie tulaja pochodzi ze starej osi okragle (wycięta) ustawiaona centralnie na orginalnych podporach, dodane tylko dawatkowe blachy ponieważ tuleja c360 ma większą srednice. Siłownik wspomagania na orginalnym miejscu.

Rekomendowane komentarze

Tu nie chodzi żeby więcej przewozić tylko patrząc na koszty założenia regenerowanje osi i do tego wpomagania pod tur to dużo lepszą opcją był montaż tej osi gdzie wszystko jest orginalnie do tego przystosowane. Dwa lepsze połączenie zwrotnicy z piastą bez zadnych urywających sie czopów i lepsze same piasty, trzy ogrinalne szersze felgi i koła. Porównując koszty myślę że był to dobry wybór.

Dnia 5.03.2019 o 18:15, stempos1980 napisał:

Ale nie płaska oś 

Jeden piernik tylko tyle że w okrągłej leci częściej wspornik a w płaskiej belka i ewentualnie tylna tuleja. Tak jak u mnie to na płaskiej chodził ponad 20 lat w turze prawie przez 3/4 roku i tragedii nie było. Ogólnie czym nowsza belka tym gorsza a te nowe ze sklepu to dość że dwa razy cieńsza to i luz gorszy jak w niektórych po 20 latach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v