Taki oto przykry psikus. Ciągnik 1800h, 6 lat. Ktoś z Was przerabiał temat?
Bercik92 2450 Opublikowano 3 Marca 2019 Dnia 26.02.2019 o 18:21, BrinyThrone napisał: 1800h 6lat? niektórzy w ciągu roku tyle przerobią No zwłaszcza ci którzy twierdzą żeby ciągnik chodził dzień i noc aby zapracował na siebie Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/4/#findComment-2469145
Gość konteno Opublikowano 3 Marca 2019 Dnia 27.02.2019 o 08:55, peugeot napisał: Teoretycznie nawet jak ciągnik przejdzie badanie spalin , ale konstrukcja silnika będzie niezgodna z homologacją to lipa . a kto będzie tam pod maskę zaglądać ? to nie samochód Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/4/#findComment-2469158
AchimR 24 Opublikowano 3 Marca 2019 Dnia 26.02.2019 o 22:36, lolq1660 napisał: mi gościu z skp gadał że na takim badaniu nie jedno auto wyzionie ducha, podobno gaz do dechy i tak przez parę minut, jaka jest prawda nie wiem, mówił też że często te urządzenia do badania padają Na śląsku już tacy diagności byli i powoli zacznie się ciąganie po sadach i omijanie stacji z takimi "diagnostami" - test nigdy nie trwa parę minut! Dnia 27.02.2019 o 07:43, yacenty napisał: motoryzacja o akcjach informuje, czy to toyota czy vw czy bmw przysyla ci pismo do domu z zaproszeniem do odwiedzenia serwisu bo być może masz usterkę. W lagunie miałem akcję to mi odmówili wymiany modułu abs, po kontakcie z Renault Polska diler sam mnie zaprosił na wymianę. A początkowo twierdził że skoro auto kupione we Francji to nie można skorzystać z akcji Gdybyś mieszkał na zachodzie to byś od JD dostał taka informację ... Dnia 27.02.2019 o 07:44, robertbara napisał: Zbyt mało płynu a aktuator jest na wysokości zbiorniczka wyrównawczego przez co zapowietrza się chłodzenie. To akurat najczęstsza przyczyna, ale nie jedyna. Dnia 27.02.2019 o 08:42, ariss napisał: @lukasz_1994 najlepiej bez kalibracji wymienić sam aktuator a jak się rozpadnie turbina i pociągnie opiłki na tłoki to trzeba robić silnik chłodnicę spalin itp i jaki ten John Deere kijowy. My już pracujemy nad wersją programu do różnych modeli JD by usuwać VGT. Do czerwca rozwiązanie będzie gotowe a cena nie przekroczy 3000zł Mało tego moc pozostanie na dotychczasowym poziomie. W USA i UK od dawna wywalają VGT... Dnia 27.02.2019 o 18:40, peugeot napisał: Test na zadymienie to przejdzie nawet stary diesel w dobrym stanie . Taki na pompie VP, może ni, ale CR to TAK. Dnia 27.02.2019 o 20:29, yacenty napisał: 2 lata temu bym się nie zastanawiał - dziś przy całej tej smogowej nagonce wcale sie nie zdziwie jak w nocy podpisza ustawe i za tydzien kazdy pojazd bedzie trzepany Długo jeszcze nikt Twojego ciągnika nie będzie sprawdzał, bo tu nie o ciągniki chodzi. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/4/#findComment-2469414
gomez181 197 Opublikowano 14 Marca 2019 i co było temu twojemu ciągnikowi???? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/4/#findComment-2475870
grzes81 0 Opublikowano 9 Września 2019 Jak się zakończyła sprawa z turbina, serwis wziął to na siebie czy musiałeś dam zapłacić. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/4/#findComment-2561771
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się