Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Gratuluje :)

Jakbys jechal nią na przegląd a chcial ją zarejestrowac jako rolnicza to przeloz kola , niby szczegół a moze zawazyc o zakwalfikowaniu jej bez dodatkowych kosztow na rolniczą .

Na fakturze i tabliczce masz symbol D-46 A czy D-46 B ?

 

Ja ostatnio bylem na przegladzie po raz pierwszy od x lat D-732 i pierwszy diagnosta nie chcial mi zrobic przegladu na rolniczą bo w "ściądze" z WK nie ma tego modelu jako rolnicza . Wiec pojechalem do innego i po konsultacjach z urzedniczką z WK podbil przeglad na rolniczą , "wyprostował" błędne dane z Dowodu rejestracyjnego .

Co ciekawe w dowodzie mialem tylko "przyczepa" , w CEPIKu tak samo a w ibstrukcji obslugi jest wyraźnie napisane "przyczepa rolnicza wywrotka ..." nie bylo D-732 ciezarowych samochodowych .

1 minutę temu, Uziu92 napisał:

to tak się opłaca i nie opłaca w sumie, bo przyczepa + przerobienie wyjdzie 7-8 tys, a jak dobrze poszukać to wywrotke za to kupi.

No na to wychodzi więc zależy co kto lubi, mam jedną oryginalną D47 noi zaspawałem ramę póki była prosta i daje radę

Edytowane przez astrahxenon

Jak  ktoś wie że ma dobry sprzęt to tanio nie odda ale niestety są też wystawione kompletne ruiny za sporą cene bo ktoś włączy olx i powie o ten sprzedaję przyczepę za 7.5 tys to ja wystawie za 7 tys ale ta za 7.5 tys ma nowe dno szczelne burty oświetlenie hamulce rejestrację a ta za 7 tys niema nic i tak się cena przyczep nakręca

Edytowane przez astrahxenon

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v