Skocz do zawartości

Tuleja massey feruson



Tak wygląda tuleja od której wypala uszczelkę nie wiem czy dobrze patrzę ale względem bloku ta pierwsza jest niżej niż druga i do tego ma pęknięcie




Rekomendowane komentarze

Ja nikogo nie oskarżam i nikogo nie chwalę ale mój przypadek jest taki że od początku był problem ze szczelnością pod uszczelką i już o problemie bo nikt nie winien teraz motor pójdzie do ponownej naprawy nie wiem czy do tego samego zakładu go dać pomijając mechanika czy do innego, jak pominę mechanika to nikt na nikogo winy zwalać nie będzie zna ktoś to dobrzy są https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiW9vmy0dPfAhVJK1AKHdaADJMQFjAAegQIAxAB&url=http%3A%2F%2Fwww.siecbiznesu.pl%2Ffirma%2Fzaklad-mechaniki-pojazdowej-wieslaw-ossowski-obrobka-i-remonty-silnikow-naprawa-turbosprezarek-biala-podlaska&usg=AOvVaw1A3wISIIOwTuWM5074pHzf

9 godzin temu, sznajdik napisał:

Ja nikogo nie oskarżam i nikogo nie chwalę ale mój przypadek jest taki że od początku był problem ze szczelnością pod uszczelką i już o problemie bo nikt nie winien teraz motor pójdzie do ponownej naprawy nie wiem czy do tego samego zakładu go dać pomijając mechanika czy do innego, jak pominę mechanika to nikt na nikogo winy zwalać nie będzie zna ktoś to dobrzy są https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiW9vmy0dPfAhVJK1AKHdaADJMQFjAAegQIAxAB&url=http%3A%2F%2Fwww.siecbiznesu.pl%2Ffirma%2Fzaklad-mechaniki-pojazdowej-wieslaw-ossowski-obrobka-i-remonty-silnikow-naprawa-turbosprezarek-biala-podlaska&usg=AOvVaw1A3wISIIOwTuWM5074pHzf

Tak, u nas kto robi to tam, kiedyś też woziłem głowicę z fiata 125p,

Nie słychać by ktoś narzekał a to zakład z moich stron.

Tego jeszcze nikt nie widział poza mechanikiem zdjęcie mu wysłałem. Tuleja to dla mnie zagadka pojadę z silnikiem to zobaczę co mi powie i jak to wytłumaczy, przez telefon mówił że najczęściej między 1a2 cyl wypala tak jak 3i4 bo tam idą kanały od spalin co dodatkowo podnosi temp. ale rodzi się pytanie czemu siada 2 a nie 1 i tak 20min gadki i zero konkretnej odp. muszę pojechać i niech mi fizycznie pokaże jak tuleja z kołnierzem może wpaść głębiej jak jest osadzona jak należy

Miałem problem z 3065 - podobnie dmuchał uszczelkę - pomogło dokręcenie momentem jak w książce i do tego plus 45*, próbnie jak sprawdzałem to moment wychodził o ile pamiętam ok 30-40 Nm  wyższy jak w instrukcji. Osobiście wolę dokręcać głowicę wg instrukcji z aut ciężarowych - moment np 60-70 Nm plus 90-180*  +- 5*, (zależnie od marki)60 NM to jest dość lekko i śruby nie trzymają tak mocno jeżeli się mają zacierać - a potem równy docisk robi podany kąt.  Kontrola gwintów  w bloku po demontażu głowicy od razu. Dokręcanie natomiast samym momentem niesie ryzyko że któraś ze śrub może iść ciaśniej - na kluczu wyskoczy że osiągnięto zadaną siłę- natomiast nie przedkłada się to na oczekiwany docisk...

/- 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v