Skocz do zawartości


Przymiarki do Fenda:) Skrzynia vario poprostu bajka. Jednak cena w pakiecie Power z turem oryginalnym 380 netto nie zacheca...
Co widzimy na zdjęciu Fendt 312?

Fendt 312 Vario manewruje na placu gospodarstwa, prezentując swoją wszechstronność i zaawansowaną technologię. Wyposażony w silnik AGCO Power o mocy 125 KM, ciągnik ten łączy niezawodność z wydajnością, umożliwiając skuteczną realizację różnorodnych zadań rolniczych. Czterocylindrowa jednostka o pojemności 4,4 litra zapewnia odpowiedni moment obrotowy, niezbędny do ciężkiej pracy w polu. Bezstopniowa skrzynia biegów Vario gwarantuje płynną jazdę i precyzyjną kontrolę prędkości, co jest kluczowe podczas operacji z dodatkowymi maszynami. Fendt 312 może efektywnie współpracować z różnorodnym sprzętem, co czyni go nieocenionym narzędziem w gospodarstwie.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Fiatem też przemieścisz się za punkty A do B a jednak ludzie kupuje Beemki, Mercedesy . Jak komuś dobrze pracuje się bez amorki kabiny oraz ośki, bez elektrycznych zaworów oraz skrzyni bezstopniowej w której załaczasz tempomat i sam utrzymuje żądaną prędkość to nie ma co wsiadac do Fendta tylko dalej niech zasuwa prostym ciagnikiem bo fotel pneumatyczny to szczyt komfortu.

jak bym brał ciągniki na dofinansowanie to napewno były bo to fendy a tak trochę krzywda tyle płacić, ale moim zdaniem za jakość się płaci ,przy zakupie  najarany byłem na maxuma 115 ale  naszczęscie okazyjnie przejechałem się valtrą  i  maxuma wybiłem sobie z głowy  i kupiłem vatre i zarówno żałuję że  dopiero nie dawno dosiadłem 312 i też żauję  że nie dołożyłem i nie kupiłem

EGR o ile mechaniczny jest bardzo prosty do obejścia, problemy to DPF i ad blue, o ile z pierwszym po kilku latach zaczynają się problemy, wkłady coraz droższe a i czyszczenie na długo nie wystarczy. to samo ad blue, pogarsza osiągi silnika kosztem większego spalania. niby common rail a silnik z lat 90 o tej samej mocy miał lepszy przebieg momentu obrotowego niż dzisiejsze jednostki
Tak, pojedziesz i Ci powiedzą że wyłączą, ty stracisz gwarancję i nie możesz wtedy używać ciągnika na publicznych drogach, albo olewasz serwis i wstawiasz zwykły emulator adblue sposób bardzo powszechnie stosowany w ciężarowych autach tylko po co w takim razie brać nową maszynę skoro szkoda siana na tankowanie adblue, ktoś zaraz powie że awaryjne, jak się pilnuje żeby adblue było czyste jest spokój. Aha jeszcze można zrobić myk aby termometr pokazywał minusową temp i komp sam odłączy adblue

Jeżeli dobrze pamiętam to zbiornik ma być pełen żeby nie ograniczał komputer mocy. Później poprzez komputer podają sygnał ciągły do ECU, że adblue jest niepotrzebne. Zacznijmy od tego, że adblue nie jest ciągle wstrzykiwane do spalin tylko co jakiś czas i ECU decyduje o tym kiedy podać. 

Nie powiedziałem, że jak tak zrobię lub chce zrobić tylko diler zaproponował takie rozwiązanie. Mi adblue nie przeszkadza. Czy ogranicza moc nie wiem. Nie mam porównania. 

Ludzie kupują nie takie maszyny i mają nie takie gospodarstwa ale trzeba stawiać na nowoczesność ale jak tobie dobrze tym czym jeździsz to twoja sprawa To samo pewnie z prasą masz tą Sipmę i dla Ciebie to pewnie szczyt techniki na co lepszą jak ta też robi belki a że pasówką wyjdzie połowa belek i połowa stresu to nie ważne.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v