Skocz do zawartości


Przymiarki do Fenda:) Skrzynia vario poprostu bajka. Jednak cena w pakiecie Power z turem oryginalnym 380 netto nie zacheca...
Co widzimy na zdjęciu Fendt 312?

Fendt 312 Vario manewruje na placu gospodarstwa, prezentując swoją wszechstronność i zaawansowaną technologię. Wyposażony w silnik AGCO Power o mocy 125 KM, ciągnik ten łączy niezawodność z wydajnością, umożliwiając skuteczną realizację różnorodnych zadań rolniczych. Czterocylindrowa jednostka o pojemności 4,4 litra zapewnia odpowiedni moment obrotowy, niezbędny do ciężkiej pracy w polu. Bezstopniowa skrzynia biegów Vario gwarantuje płynną jazdę i precyzyjną kontrolę prędkości, co jest kluczowe podczas operacji z dodatkowymi maszynami. Fendt 312 może efektywnie współpracować z różnorodnym sprzętem, co czyni go nieocenionym narzędziem w gospodarstwie.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Top agrar robil test kilku ciagnikow 120 km i tam fendt byl tanszy w uzytkowaniu o 2 euro na godzine od innych marek takze to sporo dodac do tego mniejsza awaryjnosc to mysle ze ta roznica zwraca sie w kilka lat tylko malo kogo stac zeby wylozyc i liczyc ze przez kilka lat sie to zwroci. Kuzyn ma 412 vario i jak zwoza kukurydze na kiszonke to tylko fendt do konca wjezdza na pryzme mimo ze najmocniejszy nie jest taka ciekawostka:)

krzysio22 napisał:

Nie i nie zamierzam, wole kupic tańsza markę i zostawić na maszyny czy cos innego niż przepłacać... Apropo, czekam na ekonomiczne uzasadnienie kupna fendta, w bezawaryjnosc nie uwierzę :)

Też tak kiedyś mówiłem, kupiłem 414 5 lat temu i żaden ciągnik nie może równać się z Fendtem. Nie mam zamiaru nikogo przekonywać jeździłem już wieloma ciągnikami ale kwestia ergonomii, komfortu to w Fendzie najważniejsza sprawa tam jak zrobi się kabinę czy maskę to jest przez kilkanaście lat a nie jak w innych markach co roku nowa. No i maska oraz błotniki jeszcze w 400 były metalowe a nie jak w tych wszystkich piździkach plastikowe.

W NH kabina od serii ts115a w górę, czyli od 2001 roku po dziś dzień nie zmieniana poza dachem, więc to o czymś świadczy, w zetorze tez nie zmieniana, ale akurat to wolę zostawić bez komentarza... Z maską w NH tez było podobnie jak z kabiną, nieprawdaż? Więc? A to że maska i błotniki były już metalowe to raczej nie jest to az taki plus, a raczej zacofanie :D

w 2010 gdy kupowaliśmy ciągnik byłem strasznie napalony na fendta ale wiadomo cena, kupiliśmy nh i nie pamiętam dokładnie dlaczego ale mieliśmy kredyt we frankach co znacząco przełożyło się na cenę końcową ciągnika co w ostatecznym rozrachunku dało fendta w kolorze niebieskim (prawie😋) taka ot ciekawosta dotycząca cen hehe

Widac u cb w galerii jak twoj nh jest bezawaryjny:) Prosty przyklad dlaczego vario jest lepsze.. orasz np jakims biegiem w nh i jedzies 8 km/ ha i ciagnik ma lekko jednak jak chcesz dac bieg wyzej juz nie daje rady bo jest przeskok predkosci np na 10km/ha. W fendzie ustawisz sobie na tempomacie obtymalna predkosc na tempomacie i jedziesz np 9,3 i stad sie bierze duzo nizsze spalanie i tak bedzie w kazfej innej pracy. Takze pomijajac wygode itd najwazniejsza rzecz to spalanie.
3 godziny temu, konio1011 napisał:

Widac u cb w galerii jak twoj nh jest bezawaryjny:) Prosty przyklad dlaczego vario jest lepsze.. orasz np jakims biegiem w nh i jedzies 8 km/ ha i ciagnik ma lekko jednak jak chcesz dac bieg wyzej juz nie daje rady bo jest przeskok predkosci np na 10km/ha. W fendzie ustawisz sobie na tempomacie obtymalna predkosc na tempomacie i jedziesz np 9,3 i stad sie bierze duzo nizsze spalanie i tak bedzie w kazfej innej pracy. Takze pomijajac wygode itd najwazniejsza rzecz to spalanie.

Od czego są półbiegi? Mam w aresie 4 półbiegi i da się dobrać. Każdy kupuje wedle potrzeb.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v