Skocz do zawartości

Przyczepa D46



Nowy zabytek. Tanio nie kosztowała ale w idealnym stanie. Światła hamulce, zapasowe koło, rama nie naruszona. Tylko chłopaki z wojska odmalowali jak odmalowali przed przetargiem...

Z zamiarem w przyszłości przerobienia na wywrot. Aa i czy to prawda że w nowszych wypustach robili burty z płaskiej blachy? Poszukuję też przykręcanego ucha zaczepu, bo wojskowe się nie nadaje. Może ktoś posiada?

20180617_124747.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1



Rekomendowane komentarze

Sam wywrot to zależy czy podłoga jest prosta. jak podłoga prosta to jakieś 800zl w kieszeni. Ale to raczej mało realne, bo jak dobrze przyspawana to ładnie nie odejdzie.

Roboty to zalezy jakie kto ma zdolności. Ja na pierwszej więcej czasu spędziłem a druga to już poszła raz dwa.

Kosz około 3 tyś na wywrot 2-stronny, nie licząc wlasnej pracy.

 

Tak jak Czesio mówi ogarnięty doagnosta potrzebne będzie parę zdjęć itp i 400 zł. 

Tą przebudowę na papierze to robi chyba jakaś firma wyspecjalizowana mi się zdaję bo ja to teczkę papierów dostałem od tego i chyba przegląd jeszcze trzeba zrobić i do wydziału, mi na szczęście udało się to załatwić bez problemu 😊

Zalezy od WK , u mnie niby jest miesiac na przerejestrowanie po zakupie ale nie robią problemow jak miną lata :)

@izydor chyba pierwsze mialy trapez i byly takie same w D-50 przod i tyl z "szelkami" do montazu nadstawek , nasza z 84 ma takie przetloczenia i chyba do konca produkcji takie byly bo nawet w D-734 (nie D-732) byly takie same przetloczenia a byl to nowszy model .

Zdejmij w takim razie te tablice bo zorientowany krawężnik moze sie przyczepic .

Sprawdz tez jakosc spawu wzmocnien zaczepu (nad zaczepem) u nas bylo byle jak albo i wcale nie pospawane i az belkę przelamalo ;)

Dnia 19.06.2018 o 12:42, pawlus224 napisał:

Zalezy od WK , u mnie niby jest miesiac na przerejestrowanie po zakupie ale nie robią problemow jak miną lata :)

@izydor chyba pierwsze mialy trapez i byly takie same w D-50 przod i tyl z "szelkami" do montazu nadstawek , nasza z 84 ma takie przetloczenia i chyba do konca produkcji takie byly bo nawet w D-734 (nie D-732) byly takie same przetloczenia a byl to nowszy model .

Zdejmij w takim razie te tablice bo zorientowany krawężnik moze sie przyczepic .

Sprawdz tez jakosc spawu wzmocnien zaczepu (nad zaczepem) u nas bylo byle jak albo i wcale nie pospawane i az belkę przelamalo ;)

Mowisz do mnie o tych prostokatach na przyczepie? Powinienem je zdjąć? Szkoda bo świetnie odbijają światło w nocy. A spawy na zaczepie jak i cały zaczep jest w idealnym stanie, tylko nakretke zacząłem już katować i ni drgnie. 

 

Co do burt to nwm, ale przyczepa byla w sprzedaży jeszcze z nadstawkami, tylko za dużo za nie cenił i odpuściłem. I też z blachy płaskiej 

 

Edytowane przez ZYLA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v