kNalk 32 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Piękny Ale o tym modelu to nie słyszałem. Mógłbyś coś o nim opowiedzieć ? Odnośnik do komentarza
woj1997 40 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Mi trochę przypomina starego Case Internationala. Zresztą w przypadku radzieckiej techniki możliwe, że się na nim wzorowali. Odnośnik do komentarza
robi57362 2547 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 mtz to jakas tam kopia john deera Odnośnik do komentarza
tytanowyJanusz 4047 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 baardzo daleko mu do johna, ale bliżej do starego Internationala tfuu... temu ciągnikowi do każdego innego jest daleko -jest wyjątkowy :) Odnośnik do komentarza
aaaaaaaaaaaaa12 28 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 hehe ten mtz to jest jakaś tam wersja exportowa mtz 50, od 50 różni go przede wszystkim silnik również ma świece żarowe na każdy cylinder i komorę spalania w głowicy ale ma nie ok 50 km tylko według tabliczki 75 reszta to chyba standard jak w każdym mtz kabinę ma szwecką z tamtąt też został sprowadzony ok 2000r oryginalnie chyba był bez kabiny tak mi się wydaje że to tak jak u nas naglak albo koja robi kabiny do ursusów tak tam zewętrzna firma robiła do mtz ale w tej budzie dla mnie ładniejszy się wydaje no i bardziej ,,komfortowy'' Odnośnik do komentarza
tomekmtz 25 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Jak tam ci chodzi mtz nie grzeje ci się w orce ? Bo ja jak miałem głowice d 50 to moment i mi się gotował jak było ciepło a teraz po przerobieniu na 80 na głowicy 240 trzyma 70 - 80 stopni i ostro dostaje na glinie Odnośnik do komentarza
aaaaaaaaaaaaa12 28 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 mój ma silnik d60 a grzać się nie grzeje w ciężkiej orce na glinie i po górach max 70 st. a jak swojego przerobiłeś cały silnik na 80km bo ja myślałem żeby głowice i tłoki założyć od d240 a wał zostawić ten co jest bo on przeciwwag niema i pompe tą samą bo ona ma max 1800rpm. i inne ciśnienie wtrysku niż d240 ciekawe jak by to chodziło i czy silniejszy by był Odnośnik do komentarza
kamciow 128 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Max 70 stopni to nie sprawny układ chłodzenia... Normalna temperatura eksploatacyjne silnika to 90 Odnośnik do komentarza
tomekmtz 25 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Ja wał zostawiłem i pompe też od d 50 tylko zmieniłem całą górę od 80. A co do mocy to jest zrywniejszy i żywszy w głosie i co najważniejsze pali zimny bez grzania od strzała. Odnośnik do komentarza
aaaaaaaaaaaaa12 28 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 układ chłodzenia mam sprawny wymieniałem już termostat z inną temp otwarcia nawet zegar zakładałem inny i w ciężkiej robocie powyżej 70 nie złapie nigdy widocznie ten typ tak ma a władymirec też całe życie nie dogrzany a jakoś chodzi zresztą leprzy nie dogrzany nisz cały czas przegrzany na skraju gotowania Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się