Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

hehe ten mtz to jest jakaś tam wersja exportowa mtz 50, od 50 różni go przede wszystkim  silnik również ma świece żarowe na każdy cylinder i komorę spalania w głowicy ale ma nie ok 50 km tylko według tabliczki 75 reszta to chyba standard jak w każdym mtz kabinę ma szwecką z tamtąt też został sprowadzony ok 2000r oryginalnie chyba był bez kabiny tak mi się wydaje że to tak jak u nas naglak albo koja robi kabiny do ursusów tak tam zewętrzna firma robiła do mtz ale w tej budzie dla mnie ładniejszy się wydaje no i bardziej ,,komfortowy''

mój ma silnik d60 a grzać się nie grzeje w ciężkiej orce na glinie i po górach max 70 st. a jak swojego przerobiłeś cały silnik na 80km bo ja myślałem żeby głowice i tłoki założyć od d240 a wał zostawić ten co jest bo on przeciwwag niema i pompe  tą samą bo ona ma max 1800rpm. i inne ciśnienie wtrysku niż d240 ciekawe jak by to chodziło i czy silniejszy by był

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v