Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Deutz-Fahr Agrotron 130?

Ciągnik Deutz-Fahr Agrotron 130 prezentuje swoją moc na placu gospodarstwa, przygotowując się do ciężkich prac polowych. Wyposażony w silnik Deutz o mocy 130 KM i 6-cylindrową konstrukcję, zapewnia optymalną wydajność i niezawodność podczas pracy z ciężkim sprzętem. Pojemność skokowa 6.1 litra oraz mechaniczna skrzynia biegów 24/8 umożliwiają precyzyjne zarządzanie mocą i płynne przełączanie prędkości. Agrotron 130, współpracując z innymi maszynami, efektywnie obsługuje różnorodne zadania, a jego maksymalny udźwig tylnego TUZ sięga 6200 kg, co czyni go niezastąpionym narzędziem w gospodarstwie.




Rekomendowane komentarze

Podepne sie pod temat  Mariusz pisales wczesnij ze skrzynie 6 biegowe ZF  montowane w SDF i Fendach sa trwałe itd. Mozesz mi powiedziec czy normalne jest to ze połowki mocno szarpia przy właczaniu w góre czy schodzeniu w dól to samo ? To prawda ze ta skrzynia  nie ma czegos takiego jak kalibracja bo to  jest wszytko tylko na zasadzie O/I bez steroników komputerów, a tylko rewers jest  z mozliwoscia kalibracji?  I jak to jest ze skrzynia ma 6 biegów i na kazdym 4 połowki  pod obciażeniam  ( 24 przełozenia) a w opisach jest to skrzynia 40x40  ?

Ciagnik ma 5000h nie zagladane  do skrzyni silnika tylko w porównaniu z moim NH czy Case to szarpia te połowki tak jakby nie były skalibrowane sprzegła. Ze sprzegła nożnego ładie płynnie rusza itd.

@Iron opróżnij skrzynke :) 

No no włąsnie szarpie na kazdej połówce i rewers tez jak nawet na wolnym biegu przełacze kierunek jazdy to potrafi go prawie zadusic. Samo sprzegło i ruszanie ze sprzegla nożnego chodzi ok bardzo płynnie. Zadnych błedów na desce nie wyswietla i widac ze nie było nigdzie grzebane  jak do tej pory. Silnik nie tykany, mosty, tył do womu nic nie ruszane.  Cisnienie pewnie mozna zmierzyc na portach diagnostycznych tylko trzeba wiedziec jakie ma byc i gdzie podpiac zegar :)   Sprzedajacy  oczywiscie udaje laika a zapewne dokłądnie wie o co chodzi i nie ma checi do sprawdzenia co jest nie tak  tylko chce wypchnac tak jak jest :) Próby pod obciażeniem tez nie ma gdzie zrobic itd itp. 

ja się nie znam na tyle żeby coś powiedzieć na temat kalibracji wiem tyle że df robi się to przez kompa .i mnie rewers działa bardzo płynnie połówki na ciepłym też chodzą dobrze na zimnym z opóźnieniem ale nie szarpie nic a już napewno pod obciążeniem ,gość co mi robi kalibrację to mówi że powinno się co 500-1000 godzin to zrobić dzięki temu wydłuża się żywot skrzyni .
Chce coś nie drogiego tak do 120netto bo szkoda więcej wydać na 200godzin rocznie. W sumie case daje rade ale wszystko na granicy wytrzymałosc szczególnie podnośnik no i brakuje kucykow do głębsza i bezorkowego. I tak sobie ubzduralem żeby coś dokupić. Myślę czy nie skusić się na aresa 836, tm/mxm190, w tej kasie też sa nh T7040, cvx195/nh7550, mam metlik w głowie 😁

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v