Case mx

Case mx 110 Przez zimę przeszedł trochę modyfikacji takich jak :podniesienie mocy z 114 koni na 136,dołożenie przedniego tuza z balastem o masie 1000kg ,zmiana opon na szersze oraz nowe oświetlenie led .W najbliższym czasie zostaną zakupione koła blizniacze :)



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • farmer15555
  • 82 1229
Szczerze to serio dokładnie nwm jak została zwiększona moc...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Taurus83
  • 194 2620

pewnie wtryski czy co tam z mx 135, albo moze przestawia się pompę tak jak w mx 150?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mytcarek
  • 20 143
Dnia 16.03.2018 o 14:14, farmer15555 napisał:

Szczerze to serio dokładnie nwm jak została zwiększona moc...

Powiedz czym sie różni silnik case.mx 170 od 110? Bo  z mojej wiedzy Niczym wystarczy zwiększyć dawke paliwa 

Dnia 14.03.2018 o 18:59, pawelol111 napisał:

I dwa koguty na dachu :D

Sa juz dawno tylko. Na zdj nie widać :D

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Taurus83
  • 194 2620
6 godzin temu, Mytcarek napisał:

Powiedz czym sie różni silnik case.mx 170 od 110? Bo  z mojej wiedzy Niczym wystarczy zwiększyć dawke paliwa 

 

 

nie wiem. pewnie oprzyrządowaniem.  150 i 170 maja dodatkowo intercooler,  może większe turbo? inna pompa? wtryski?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • casexpmx
  • 10 183

Intercooler to by fajnie jak by był nie wiem co oni wypisywali w tych danych technicznych, że jest jedynie co jest to jest inna komora dolotowa a reszta to sie nic nie rożni turbo jest takie samo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • farmer15555
  • 82 1229
A u mnie pompa w 110 jest imaczej ułożona niż w 135 czemu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 267 9377

AA która pompa. 

110 a 135 to te same silniki w 150 masz interculer.

Ale czytałem kiedyś że gość miał 136 i kupił 150 i ta wydawało mu się że ma  to somo co 135,   po sprawdzeniu mocy w 135 okazało się że ma 155 km.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • casexpmx
  • 10 183

Tomek73 w 150 i 170 nie ma żadnego intelcolera kolektor dolotowy jest inny i nic innego

Edytowano przez casexpmx

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
tomek73

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 267 9377
11 godzin temu, casexpmx napisał:

Tomek73 w 150 i 170 nie ma żadnego intelcolera kolektor dolotowy jest inny i nic innego

Nie prawdę piszesz, 150 i 170 mają interculery w kolektorze dolotowym, są one chłodzone wodą. Normalnie węże do niego wodne dochodzą i  jest odpowietrzenie.  Tu masz potwierdzenie TI to jest turbo i interculer  https://konedata.net/traktorit/case-ih-traktorit/case-ih-maxxum-mx100-170/ 

Farmer ty masz silnik Cuminsa?

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • casexpmx
  • 10 183

Ja się z Tobą zgadzam w 100%,No jest inny dolot o którym wspominałem ale co to za studzenie powietrza cieczą która ma około 90 stopni przy rozgrzanym silniku? Dla mnie to trochę dziwne 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 267 9377

Nie tylko Cumins maił takie interculery, Martin też. No mi tez to trochę dziwne.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • casexpmx
  • 10 183

Tomek73 a twój mx też jest taki mulowaty i niby ciągnie ale taki bez życia jest?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konteno
  • 1519 7207
3 godziny temu, casexpmx napisał:

... ale co to za studzenie powietrza cieczą która ma około 90 stopni przy rozgrzanym silniku? Dla mnie to trochę dziwne 

może jest to zrobione w ten sposób że chłodzi go zimna ciecz z chłodnicy ? jak i gdzie jest to włączone w obieg układu chłodzenia? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 267 9377

Mułowaty w życiu, ciągnie aż miło, ciśnienie w turbo ostatnio doszło do 1,9 bara ale był trochę zimny normalnie 1,6 spokojnie osiąga. Tylko gwizd i zapierdziela.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukasz0920
  • 299 2411
Jak jest mulowaty to cos nie gra. Te silniki są bardzo żywe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • casexpmx
  • 10 183

To macie odmienne zdanie jezdzilem kilkoma mx od 120-170 wszystkie były mulowate oprócz jednej 135.Zawsze porurownuje to 5150 to ten w porównaniu z mx to szatan na pusto przy przyspieszeniu w fotel wgniata.Nie twierdzę że mx nie ma siły ale nie czuć tego wigoru co 5150

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.