Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Traktory Case

Case mx

Case mx 110 Przez zimę przeszedł trochę modyfikacji takich jak :podniesienie mocy z 114 koni na 136,dołożenie przedniego tuza z balastem o masie 1000kg ,zmiana opon na szersze oraz nowe oświetlenie led .W najbliższym czasie zostaną zakupione koła blizniacze :)



Informacje o zdjęciu Case mx


22 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Dnia 16.03.2018 o 14:14, farmer15555 napisał:

Szczerze to serio dokładnie nwm jak została zwiększona moc...

Powiedz czym sie różni silnik case.mx 170 od 110? Bo  z mojej wiedzy Niczym wystarczy zwiększyć dawke paliwa 

Dnia 14.03.2018 o 18:59, pawelol111 napisał:

I dwa koguty na dachu :D

Sa juz dawno tylko. Na zdj nie widać :D

  • Like 1
6 godzin temu, Mytcarek napisał:

Powiedz czym sie różni silnik case.mx 170 od 110? Bo  z mojej wiedzy Niczym wystarczy zwiększyć dawke paliwa 

 

 

nie wiem. pewnie oprzyrządowaniem.  150 i 170 maja dodatkowo intercooler,  może większe turbo? inna pompa? wtryski?

Intercooler to by fajnie jak by był nie wiem co oni wypisywali w tych danych technicznych, że jest jedynie co jest to jest inna komora dolotowa a reszta to sie nic nie rożni turbo jest takie samo

AA która pompa. 

110 a 135 to te same silniki w 150 masz interculer.

Ale czytałem kiedyś że gość miał 136 i kupił 150 i ta wydawało mu się że ma  to somo co 135,   po sprawdzeniu mocy w 135 okazało się że ma 155 km.

Napisano (edytowany)

Tomek73 w 150 i 170 nie ma żadnego intelcolera kolektor dolotowy jest inny i nic innego

Edytowano przez casexpmx
Napisano (edytowany)
11 godzin temu, casexpmx napisał:

Tomek73 w 150 i 170 nie ma żadnego intelcolera kolektor dolotowy jest inny i nic innego

Nie prawdę piszesz, 150 i 170 mają interculery w kolektorze dolotowym, są one chłodzone wodą. Normalnie węże do niego wodne dochodzą i  jest odpowietrzenie.  Tu masz potwierdzenie TI to jest turbo i interculer  https://konedata.net/traktorit/case-ih-traktorit/case-ih-maxxum-mx100-170/ 

Farmer ty masz silnik Cuminsa?

Edytowano przez tomek73

Ja się z Tobą zgadzam w 100%,No jest inny dolot o którym wspominałem ale co to za studzenie powietrza cieczą która ma około 90 stopni przy rozgrzanym silniku? Dla mnie to trochę dziwne 

3 godziny temu, casexpmx napisał:

... ale co to za studzenie powietrza cieczą która ma około 90 stopni przy rozgrzanym silniku? Dla mnie to trochę dziwne 

może jest to zrobione w ten sposób że chłodzi go zimna ciecz z chłodnicy ? jak i gdzie jest to włączone w obieg układu chłodzenia? 

Mułowaty w życiu, ciągnie aż miło, ciśnienie w turbo ostatnio doszło do 1,9 bara ale był trochę zimny normalnie 1,6 spokojnie osiąga. Tylko gwizd i zapierdziela.

To macie odmienne zdanie jezdzilem kilkoma mx od 120-170 wszystkie były mulowate oprócz jednej 135.Zawsze porurownuje to 5150 to ten w porównaniu z mx to szatan na pusto przy przyspieszeniu w fotel wgniata.Nie twierdzę że mx nie ma siły ale nie czuć tego wigoru co 5150

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×