Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

 

PronarekP5

Ja sprawdzałem podstawowe rzeczy czy nie było malowane,czy dymi, czy były odkręcane śruby np: przy silniku itd, można też sprawdzić czy jest luz na sworzniu przedniego mostu, czy działa napęd, wzmacniacz, jak wchodzą biegi itd

Na 100% będziesz miał pewność jak pojedziesz w pole

Ja już przeszedłem test w polu tzn Orka była

 

 

Edytowane przez Andrzej11111

Malować nie chcę wolę jak jest w oryginale ;)

Czy ja wiem czy drogo zależy jak się na to patrzy widziałem różne ciągniki i cóż stan ich był opłakany a i ceny różne :D myślę że towar wart swojej ceny

Jeśli chodzi o kabinę spodziewałem się że w kabinie będzie głośno a jest naprawdę fajnie da się posłuchać normalnie radia

W środku nawiewy roletki siedzenie Grammer itd

 

Nie krytykuje tylko mówię że nie jest wart tych pieniędzy. Według mnie wszystko inne za te pieniądze będzie lepsze. U mnie kółko miało taki sprzęt, kupiło nowa, pamiętam że to byly drogie rzeczy na tamten czas. I kierowcy co przyjeżdżał na usługi do mnie, bo wtedy jeszcze nie miałem presy to narzekali, ciągnik ledwo 3 lata, już skrzynia była robiona. Kabina miała niedorobki, nieszczelności, głośno było w nim brak klimatyzacji nie mówiąc o rewersie elektro hydraulicznym. I twierdzili że to nie jest ta szóstka co kiedyś, że niby całkiem inne materiały i taka była ich opinia. Trochę nim nawet pojeździlem i jakoś nie widziałem szałui tych wydanych pieniędzy. W tamtych czasach to chyba kosztowała koło 180 tys albo lepiej, wiem że było dosyć dużo na tamten czas. Jedynie to co ładna maska jest to im się udało. Kabina ro jakąś jakby nie od tego, słaba widoczność.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v