Mati675 11 Napisano Styczeń 25, 2018 Nowicjusz 11 37 Kolego tomektroszynski dobrze powiedziałeś w 100% się z tobą zgadzam Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Styczeń 25, 2018 Dlatego trzeba szukać importowanych, które były lepiej zrobione a nie zaje....ch w pgr. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adrian2 17 Napisano Styczeń 27, 2018 (edytowany) Zaawansowany 17 466 To tak z drugiej strony nie myslales nad 1234. Inna kabina, synchronizowana skrzynia, szybszy. A ten twoj ma blokade przodu. I jjaka instalacja tzn 12v czy 24v bo wtedy w serii 34 byla 24V. Edytowano Styczeń 27, 2018 przez adrian2 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukasz222 2883 Napisano Styczeń 27, 2018 Zaawansowany 2883 3489 Szybsze wcale nie muszą być, a synchronizacja skrzyni to bajka na dobranoc, synchronizator jest tylko na 3 i 4 biegu, a przy hydraulicznym sprzęgle nie ma nawet hamulca skrzyni, żeby jakoś po ludzku reszte przełożeń wrzucać. Kabina w starym typie tak samo jest o niebo lepsza, przynajmniej jak otworzysz drzwi i dach to coś na Ciebie wieje. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adrian2 17 Napisano Styczeń 27, 2018 Zaawansowany 17 466 Te z serii 34 w standardzie niby niecale 30 szly, ale tez slyszalem ze 1224 z lat 90 mialy podobne wyposazenie tzn oprocz kabiny i tej synchronizacji wiec moze podobnie bd lecial. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukasz222 2883 Napisano Styczeń 27, 2018 Zaawansowany 2883 3489 Dlatego że mają koła 20.8 R38 i mogą jechać pod 30, tylko że wtedy obrotomierz już na czerwone pole podchodzi Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
stuart 121 Napisano Styczeń 27, 2018 Zaawansowany 121 313 Dnia 24.01.2018 o 23:49, supertraktor1 napisał: Ja za swoją 1224 dałem prawie 70 tys Rok 1990 sprowadzony ze Szwecji 440 mtg Ta 28 lat i tylko 440 mtg Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Lukasz93 25 Napisano Styczeń 27, 2018 Zaawansowany 25 301 15 minut temu, lukasz222 napisał: Dlatego że mają koła 20.8 R38 i mogą jechać pod 30, tylko że wtedy obrotomierz już na czerwone pole podchodzi seria 1234 była prawdopodobnie standardowo wyposażana w skrzynie 30 km/h, opcja 35, a seria 1224 standardowo w 25 km/h. Ta skrznia 30 km/h to troche lipna, bo bieg 4 I oraz 1 II mają prawie identyczna prędkość Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukasz222 2883 Napisano Styczeń 27, 2018 Zaawansowany 2883 3489 Wrzucisz mu koła jak w 1224 i wyciągnie 25-26 max, przerabiałem to w ZTSie. W starszych seriach masz skrzynie 25 i 30, tu, ze względu na większą średnicę kół w standardzie, 30 i 35. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Lukasz93 25 Napisano Styczeń 27, 2018 Zaawansowany 25 301 2 godziny temu, lukasz222 napisał: Wrzucisz mu koła jak w 1224 i wyciągnie 25-26 max, przerabiałem to w ZTSie. W starszych seriach masz skrzynie 25 i 30, tu, ze względu na większą średnicę kół w standardzie, 30 i 35. http://agroport.pl/tutorials/article/304-ursus-1234/ tu sa prędkości dla skrzyni 30 km/h dla kół 18.4-34 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Krzysiek7211 31 Napisano Styczeń 27, 2018 Zaawansowany 31 1005 Ja za 1222 89 r dalem 13 tys silnik po remoncie juz ma 1030 mth cisnienie rozgrzany ma 4-4.5 atm naped dokupie za 18 tyd po regeneracji i mam za 30 tys fajna szustke z przodem hebe Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukasz222 2883 Napisano Styczeń 27, 2018 Zaawansowany 2883 3489 Tyle że cholera wie dla jakiej skrzyni to jest opisane i lat produkcji. Te z lat 90tych mają prędkość na tym samym poziomie co cała stara seria. A przynajmniej te które znam Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adrian2 17 Napisano Styczeń 28, 2018 Zaawansowany 17 466 W sumie to niby cala seria 32 34 miala predkosc ok 30 km tylko z tego co pamietam to 1634 mial ok 27 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Styczeń 28, 2018 mam 1134 i max 38 km/h a te kabiny może i ładniejsze ale latem jest w niej jak w piekarniku Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adrian2 17 Napisano Styczeń 28, 2018 (edytowany) Zaawansowany 17 466 No ale to na szybkiej skrzyni takie jak byly tez w 914-1614 wersje Transporter. A jak z wygluszeniem Edytowano Styczeń 28, 2018 przez adrian2 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Styczeń 28, 2018 jest cicho radio nawet nie na połowie mocy przy dwóch głośnikach ale to chyba zasługa poprzedniego właściciela ponieważ jest od spodu obita jakimś materiałem takim jakby filcem i pod dywanikiem tak samo a pomiędzy kolumną kierownicy a silnikiem wełna mineralna Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się