Gość Opublikowano 5 Stycznia 2018 wiadomo trochę zawsze do dłubania przy hydraulice. załóż sobie dużą pompę hydr. przy okazji. hamulce też bez szału co rusz coś z nimi. wom na taśmę. podnośnik też bez szału. skrzynia jak to w ruskim. a silnik żyleta. Odnośnik do komentarza
seweryn20 825 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Znajomy kupił pronara 1221 i powiem ci że za skarby świata bym go nie chciał. Oglądałem w Bednarach belarusa 1221, różni się od pronara na plus dla ruskiego. Silnik mi się w nich podoba po dźwięku brzmi jak by ikarus jechał. Ale skrzynia.... coś mi nie pasuje. Odnośnik do komentarza
MgrLukash 154 Opublikowano 6 Stycznia 2018 W nich są 2 rodzaje skrzyń - standardowo 16/8 opcjonalnie 24/12 i ta druga o wiele lepiej ma rozłożone prędkości głownie dlatego że w jednym zakresie ma 6 a nie jak ta standardowa 4 biegi. WOM to zależny od rocznika powyżej 2010 były już tarczowe sprzęgła WOMu które nie sprawiają takich problemów jak taśmowe. Ja wiem czy w tych na monobloku trzeba dłubać przy hydraulice - trochę tego w okolicy jest i akurat nie słyszałem o tym. Ciągniki te głównie mają tendencje do pocenia się na społowieniu, rozdzielacz hydrauliczny też potrafi się spocić, ale da się to opanować. W tych modelach częściej jak w mniejszych można trafić na klimatyzacje, zdarzają się choć rzadko egzemplarze z EHR Boscha Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się