Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

16 godzin temu, astrahxenon napisał:

Pewnie tak ale ta d 47 nie jest zła tylko trzeba albo przetulejować tylne uszy albo kule założyć, noi musi być prosta rama, no ale przy tych rozmiarach skrzyni załóżenie 2 burt powoduje podwójne przeładowanie wtedy wypada rame wzmocnić, sam mam d 47 i zboże w żniwa kipruje tylko do tył do dmuchawy mam szyber a teren gdzie kipruje nie jest idealnie równy i nic się jej nie dzieje a  burty mam 50+30

tu pojawia się kolejny problem, bo ramy możesz wzmocnić, pod resor dać większą poduchę, ale łożyska i sama oś będzie nieźle dostawać, robi się niezła skarbonka, podobnie jak niektórzy szaleli w 360 i cenią po 30tys.

4 godziny temu, izydor6280 napisał:

tu pojawia się kolejny problem, bo ramy możesz wzmocnić, pod resor dać większą poduchę, ale łożyska i sama oś będzie nieźle dostawać, robi się niezła skarbonka, podobnie jak niektórzy szaleli w 360 i cenią po 30tys.

Jak by każdy ładował 6 ton czyli 150% DMC czyli i tak nadstawki trzeba mieć to by w oryginale bez jakichkolwiek wzmocnień wytrzymała. Oś w tej przyczepie jest akurat ok ramę nie słyszałem żeby zgiąć przy kiprowaniu na bok ale jak ktoś kipruje do tył a ma luz duży na bolcach i orzód poleci w bok 30 cm bo musi skręcić ramę, podstawą jest to żeby pilnować tych luzów, wyobraża sobie ktoś żeby naczepa od tira się bujała w boki podczas kiprowania .


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v