Skocz do zawartości


Koledzy, potrzebuje porady. Zajrzałem do skrzynki bezpieczników i znalazłem takie luty na bezpieczniku F43 i F49 ( czerwona ramka ). Wygląda, na to ze są zmostkowane te dwa bezpieczniki. Czy u Was w miejscach gdzie zaznaczyłem czarną strzałką też są mostki? Koło prawej czarnej strzałki jest mostek zlutowany, natomiast koło lewej czarnej strzałki ( miejsce pokazane zielona strzałką ) mam przerwana miedzianą taśme. CZy ona dochodzi do bezpiecznika F43 i robi mostek z F49? Szukam obecnie świateł na tyle kombajnu( nic nie działa, na przodzie sa postojowe, kierunki a w tyle nie działa. Za bardzo nie wiem gdzie szukać bo wszystko wygląda na sprawne :/ ), zajrzałem do skrzynki a tu takie coś.

Prawa autorskie

© Marcin W
Co widzimy na zdjęciu Skrzynka bezpieczników John Deere 2256?

Obraz przedstawia skrzynkę bezpieczników w kombajnie John Deere 2256, ukazując szczegóły elektryczne tego modelu. Widoczne są różne typy bezpieczników tablicowych, z wartościami prądowymi oznaczonymi na kolorowych obudowach, co jest kluczowe dla zarządzania obwodami elektrycznymi maszyny. Przykłady wartości to 7,5A oraz 15A, co wskazuje na różne poziomy ochrony dla odpowiednich komponentów. Takie skrzynki są niezbędnym elementem do zapewnienia bezpiecznego i efektywnego działania systemów elektrycznych w środowisku prac polowych. John Deere seria 2256, charakteryzująca się zwiększoną wszechstronnością, posiada skrzynki bezpieczników, które zabezpieczają krytyczne obwody, wspomagając tym samym niezawodność funkcjonowania kombajnu podczas intensywnych prac żniwnych. Dbałość o stan elektryki w maszynach rolniczych jest kluczowa, by zapobiegać ewentualnym przestojom związanym z awariami elektrycznymi.


Rekomendowane komentarze

Znalazłem prawdopodobnie winowajce tych przegrzań bezpieczników. Koło zbiornika paliwa sa węze hydrauliczne do sterowania kołami tylnymi. Podczas skręcania kół wąż się napręzał i przecierał peszel kabli. Efekt 5 kabli jest przetartych.Na dalszym odcinku przy kolejnej złączce ( okolice tyłu zbiornika paliwa, tak gdzie jest łożysko wału tylnego klawiszy) kable się popaliły, stopiła sie ich izolacja. Totalny zamęt tam jest :/ Zapewne stąd problemy. Ma ktoś może schemat elektyczny tych kabli? obsługują tylne lampy, czujniki strat, dzwonek ostrzegawczy przy cofaniu, gniazdo 7 PIN, czujniki zapchań słomą itp. ) Bo jest kilka o takim samym kolorze. Idzie rozszyfrować ale ze schematem dużo prościej...

Edytowane przez Marl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v