Sadek 1153 Opublikowano 27 Września 2017 Tu masz instrukcję i jest tam opisany ww komunikat:https://www.yaskawa.eu.com/index.php?eID=dumpFile&t=f&f=2579&token=ea42487488791ae7289178286eb62d4810cf96f8 Odnośnik do komentarza
MF675ursus 1486 Opublikowano 27 Września 2017 Google nie gryzie: https://www.yaskawa.eu.com/index.php?eID=dumpFile&t=f&f=2579&token=ea42487488791ae7289178286eb62d4810cf96f8 Dział 7 Rozwiązywanie problemów, masz tam tabelę z kodami błędów. Hbb- oba wejścia bezpiecznego wyłączenia są otwarte, Wyjścia falownika jest bezpiecznie wyłączone i nie można uruchomić silnika. Przed użyciem polecam z zapoznaniem się z instrukcją, bo to nie są tanie rzeczy... Odnośnik do komentarza
Stonek 1 Opublikowano 27 Września 2017 Wystarczy połączyć styki H1 H2 i HC razem bo one są od obwodu bezpieczeństwa, styk normalnie zamknięty. Odnośnik do komentarza
DTaras 2053 Opublikowano 27 Września 2017 silnik? A tak w ogóle to podłączanie falownika bez zaprogramowania? Poważnie? Odnośnik do komentarza
Roman4321 1406 Opublikowano 27 Września 2017 Jak używka to pewno ma cuś poustawiane Odnośnik do komentarza
DTaras 2053 Opublikowano 28 Września 2017 napewno ma i mogą być to pierdoły jak czujniki po 10mA albo coś ważnego jak hamowanie albo inne parametry silnika. Odnośnik do komentarza
sylwot 5 Opublikowano 28 Września 2017 autotuning to ma bo inaczej instrukcja i trzeba znać parametry silnika przynajmniej max prąd.najlepiej wrócić do ustawień fabrycznych i od początku programować bo może z czegoś zadymic . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się