Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu DEUTZ-FAHR agrolux410?

Ciągnik Deutz-Fahr Agrolux 410 wykonuje precyzyjną pracę na placu gospodarstwa, wyposażony w ładowacz czołowy. Dzięki silnikowi o mocy 75 KM i pojemności 3,2 litra, ten model charakteryzuje się znakomitą efektywnością w różnorodnych zadaniach rolnych. Współpracując z ładowaczem, umożliwia sprawny załadunek i transport materiałów, co jest kluczowe w codziennych pracach gospodarczych. Czterocylindrowy silnik oraz manualna skrzynia biegów 12/12 zapewniają odpowiednią moc i elastyczność, niezbędną do zarządzania wymagającymi operacjami na terenie gospodarstwa. Deutz-Fahr Agrolux 410, wyróżniający się solidną konstrukcją, jest idealnym narzędziem dla każdego rolnika szukającego niezawodności i wydajności w działaniu.




Rekomendowane komentarze

c-330 nie jest aż tak sprawne i wygodne jak valtra i Deutz a mam takie dwa pomieszczenie gdzie stoją byki i jalówki i valtra tam nie wchodzi bo jest zbyt wysoka a a tym wiadomo usuwanie obornika będzie sprytnie szło a poza tym przyda sie on do grabiarką roztrząsarki np wałowanie takie drobne prace polowe jest to ciągnik kompaktowy niewielkich rozmiarów a za tym idzie że wszędzie nim wiadę a do ładowacza jest to bardzo sprytny ciągnik

Miałem na testach i na pierwszy rzut oka ciągnik nawet fajny. Największym chyba plusem jest cichy i ekonomiczny silnik Deutza bez DPF, EGR i innych gówien. Trochę nie bardzo jednak z ergonomią a do ładowacza nadaje się słabo bo dźwignia rewersu mechanicznego jest z prawej strony więc przy pracy z ładowaczem będzie brakowało rąk.

Moim zdaniem dobry ciągnik do pracy przy sianie ale w wersji bez kabiny bo w tej jest cholernie głośno.

Na testy miałem właśnie bez kabiny a później kolega kupił z tą kabina i byłem w szoku jak tam w środku jest głośno w porównaniu do tego samego ciągnika bez kabiny.

jest to silnik 4-cylindrowy z turbiną o mocy 75 koni co do rewersu to można jakoś poradzić a z tym że jest głośny w kabinie to sie z Tobą nie zgodzę. owszem poprzednie jego wersję były bardzo glośne sam dealer to powiedział a ten ma już wygłuszenie i bez problemu słychać w nim radio

Wygłuszenie czyli tapicerka to nie wszystko. Ważne jest to jak kabina jest zamocowana na ciągniku. Tu jest tak,że kabina staje się pudłem rezonansowym. Swego czasu JD w serii 5xxxe też montował te kabiny ale się wycofali i dają teraz swoją oryginalną. Żeby nie podnosić ceny wykończenie środka bardzo odbiega od droższych modeli a mimo to w środku jest bardzo cicho mimo tego,że 3 cylindrowy JD pracuje bardzo głośno i nie przyjemnie dla ucha.

Deutz ma pod tym względem dużo lepszy i cichszy silnik ale przy tej kabinie tego nie czuć. Jak będziesz miał okazję to przejedź się u dilera tym ciągnikiem bez kabiny to zobaczysz jaka jest różnica. Ogólnie silnik jest w nim bardzo dobry i mało pali a do tego w razie potrzeby dość łatwo można zwiększyć moc do 80-85 KM bez szkody dla silnika, sprzęgła i przekładni.

chiptuning ?

To jest prosty silnik bez sterowania elektroniką więc żaden chip tylko pewnie zmiana dawki paliwa plus może coś przy turbinie trzeba pogrzebać. Mogą być też inne wtryski ale tak jak napisałem nie wiem dokładnie. Na testy ciągnik przywieźli mi sprzedawca i mechanik,który mówił,że już zwiększali w nich moc i,że jest to proste i tanie. Nie dopytywałem już o szczegóły bo w sumie podjąłem już decyzję o tym co kupię a,że nie był to ten Deutz to nie zadawałem zbędnych pytań.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v