Skocz do zawartości

Autosan D-47A


GucioJUMZ

Się doczekała


Rekomendowane komentarze

Dolna rama to c120 hutniczy teraz sobie polata na takim materiale kolejne 43 lata .Obniżyć po co i tak teraz prawie wszystko ładuje się mechanicznie .

Kitowiak - jakie uszczelnienia tu mamy nowe siłowniki rodem z HL-8011 stary siłownik leży na złomie fabryczna konstrukcja ramy to nie porozumienie 

Odnośnik do komentarza

Aż tak bardzo był zepsuty stary siłownik ze nie warto było go zostawić? Na takie coś zawsze znajdzie się kupiec

Odnośnik do komentarza

Siłownik swoje już wyrobił i miał już rysy wzdłużne i wyrobione prowadnice tłoczyska po dwóch wymianach uszczelniaczy i wywróceniu 15 przyczep QQ znów się lał i wymiana uszczelniaczy i kolejne koszty i nerwy za dobrą regenerację mam jeden siłownik do drugiego się dołożyłem nowe to nowe zero luzu i teraz uszczelniaczy w tych siłownikach nie wywinie 

Odnośnik do komentarza

Siłownik do d-47 coś koło 1800zł profesjonalna regeneracja 900 zł za dwa siłownik z HL zapłaciłem 1200 zł .Zamiennik D-47 na olx kosztuje 1200zł ,

Kitowiak - Czemu robota ręczna .Na dwa siłowniki skrzynia nie tak faluje 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v