Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

wiadomo, mam go od nowości, 2400 mth, już drugi raz, mechanik mówi że to kilka przyczyn jest, po pierwsze nentralne smarowanie poprzez dziurki w wałku, a nie jak tradycyjnie przez dziurki w kołach zębatych, druga to to że olej laliśmy hipol, no teraz już musi być rzadszy i to dużo, a 3 że możliwe że się coś tam poluzowało i pozatykało te dziurki w wałkach bo opiłki były i to tak za sporo jak on mówi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v