Skocz do zawartości

Ustawienie początku wtrysku w Ursusie C-360


prorok

Wreszcie udało się dojść końca z "zapłonem".Kapilara zrobiona na szybko z tego co było pod ręką ale najważniejsze że spełnia swoje zadanie :) Teraz na tej zregenerowanej pompie paliwowej ciągnik pali od strzała czy zimny czy ciepły..przestał kopcić na biało na zimnym silniku i ładnie wkręca się na obroty :) Ogromne podziękowania dla Kolegów @Alamo @Sewern20 @Adi96 za pomoc w zdiagnozowaniu i usunięciu problemu :)


Rekomendowane komentarze

powinna być średnicy ok.3mm ale lepsza taka jak na oko ustawiac. Dtaras ale jeśli pompiarz nie spieprzył roboty to będzie git.

Odnośnik do komentarza

U mnie w 904 coś zje.. w pompie. Oddałem do profesjonalnego zakładu i po pół roku(gwarancja 6 msc) kopci jak lokomotywa. Zapala też gorzej po nocnym przestoju.

Odnośnik do komentarza

To autoryzowany serwis bosh. Naprawiają wszystkie pompy od samochodu przez ciężarówki po koparki i taka lipa. Po regeneracji było całkiem dobrze a teraz jak przed remontem. Ciągnik stale w paszowozie a do zakładu 130 km z czego ponad połowa drogi po lodzie była więc odpuściłem.

Odnośnik do komentarza

@Thomas2135 Robiłeś pompe w iławie w serwisie bosh ? Bo ja tam robiłem i też mi pompe od 902 źle zrobili, teraz woże pompy też do iławy tylko w inne miejsce i jest taniej i jeszcze o wiele lepiej motor pracuje :)

Odnośnik do komentarza

@Dtaras

 

Nie sprawdzałem ale to było zadanie szpeca który robił pompę  ;) Mam nadzieję że zrobił to dobrze :)

 

@Karolas123

 

Racja jest za gruba ale miałem taki wężyk pod ręką a nie miałem z czego zrobić taką bardziej profesjonalną więc koniec końców lepiej tak jak  by miało nie być nic. Ruch paliwa i tutaj idzie zaobserwować :)

 

@Thomas2135

 

Zaczęło mi dosyć mocno kapać z tej rurki "przelewowej" z tyłu trochę kopcił ale palił bardzo ładnie... po za  tym jakoś specjalnie innych objawów nie było ale od 2006 roku (od ostatniej regeneracji ) nie było nic robione tylko raz sprawdzane wtryskiwacze więc już się jej należało sprawdzenie ;) Po weryfikacji okazało się że dwie końcówki wtrysków leją, coś było modzone-spawane w regulatorze obrotów więc został założony nowy...sekcje jak to nazwał są takie że jeszcze ludzie długo na tym jeżdżą i nie ma specjalnie sensu ich wymieniać..uszczelnił na nowo poskładał poustawiał i ma śmigać :)

 

@Iron

 

No właśnie..lepiej tak jak patrzeć jak sroka w  gnat bez żadnej rurki :) Myślałem że coś jest skopane bo palił kiepsko chodził dziwnie...ale okazało się ze to wina zapłonu :) Teraz pali ładnie, chodzi równo  i nie kopci więc chyba jest ok :)

 

@Thomas2135

 

Niestety o konkretnego fachowca ciężko..ale trochę się zorientowałem i trafiło taki co go ludzie chwalą  mi się chyba po raz kolejny udało dobrze trafić :) I to nie w jakimś wielkim zakładzie czy serwisie ale to zazwyczaj "rzemieślnicy" z ogromnym doświadczeniem mający sprzęt  i to jednak procentuje czekałem prawie dwa tygodnie ale chyba było warto   ;)

,

@DTaras

 

No niestety w rzeczywistości różnie z tym bywa...Wcześniej dawałem do innego gościa chodziła pompa elegancko ale jak się teraz orientowałem to ponoć u niego jest tak że na kartce jest wszystko wymienione na nowe elementy a w rzeczywistości zmienione to co musowo do wymiany a za resztę płacisz gratis  :D Nie powiem bo chodziła pompa dobrze po tamtej regeneracji ale jednak takie opinie troszkę mnie zniechęciły..Okazało się że robi też inny gość w okolicy który specjalizuje się właśnie w starszych dieslach.Podjechałem Gość gadał z sensem(objawy i co to może być)  i nie  żeby Cię naciągnąć tylko mówił jak sprawa wygląda i co można zostawić..inny albo by powiedział że wszystko nowe i dobra albo faktycznie dał by wszystko nowe żeby się nie bawić ze starym...I tym nie zachęcił :) Trzeba było czekać prawie dwa tygodnie bo tyle ma roboty ale to chyba też dobrze o nim świadczy ;) Jak to będzie chodzić zobaczymy :)

 

@Thomas2135

 

W takim przypadku "autoryzowanego" serwisu skopana naprawa jeszcze bardziej boli.. i jeszcze więcej kosztuje... :) ale się Człowiekowi zdaje że jak oddaje sprzęt takim fachowcom to usługa powinna być wykonana wzorcowo...niestety tak jak piszesz różnie z tym bywa..Może takie części wrzucili do środka? Mnie się Gość od razu pytał czy wrzucamy te tańsze ale on ich nie poleca chociaż ludzie i tak je zakładają.. czy robimy na droższych ale lepszych jakościowo częściach..Tak jak mówił są tanie końcówki wtryskiwaczy które można kupić już w okolicy 20 zł ale jak dawać to droższe ok 50zł i podobna sytuacja jest z sekcjami...bo też jest dosyć spora rozbieżność w cenie..

 

@DTaras

 

Na tym wpuście przy pompie wtryskowej mam  zaznaczone :) Mam nadzieję że na jakiś czas nie będę tam musiał zaglądać :)

 

@Piotr1216

 

Czyli coś jest na rzeczy :) Pewnie ten drugi zakład nie jest już taki "wielki" i "renomowany "  :) Jak ktoś dobrze robi to sam się swoją robotą obroni...i nawet mu wielkiej reklamy nie trzeba bo i tak ma roboty od groma :) 

Odnośnik do komentarza

Piotr1216 właśnie u nich robiłem. Miałem Cię zapytać gdzie Ty woziłeś swoją, bo pisałeś coś o Ostródzie. Jak możesz to podeślij mi adres do tego lepszego zakładu. Sekcje wymienione na nowe, więc regulacja powinna wystarczyć. Dzisiaj sprawdziłem paliwo i spalił mi wczoraj ze 30 L na 2,5 ha włókowania pola. Mokra ziemia i ciężko szło, ale to zdecydowanie za dużo.

Odnośnik do komentarza

Jak masz jak to reklamuj...tyle że pewnie już po gwarancji.Tak z czystej ciekawości napiszesz ile Cię kosztowała ta regeneracja? Jak na taki ciągnik i na taką szerokość roboczą i taką robotę  to faktycznie całkiem sporo...

Odnośnik do komentarza

Jak pisałem jest po gwarancji i nie chciało mi się tam po lodzie jechać. Regeneracja ok 800 zł. Sekcje były zmienione na większe od turbo, nie wiem czy regulator robili. Korektora nie ma. Czasem trudno go zgasić i pyrka sobie. Kilka razy muszę dźwignią poruszyć a ten dalej pyrka. Przed remontem podobnie się działo. Regeneracja pompy do 60-ki to ok 600 zł.

Odnośnik do komentarza

Ten zakład bosh nie potrafi robić pomp do c-385 i pochodnych, z tego wychodzi, dawaliśmy kiedyś do Zetora, po regeneracji było, super ciągnik, za***iście działał. później pękła obudowa regulatora w C-360, to w Ostródzie jest taki prywaciarz teraz przy bramie ZNMR i on tam ma sklepik, i handluje tam podnośnikami pompami silnikami itp. w zależności na co trafisz, jest dobre, wymieniliśmy u niego pompę z tym połamanym regulatorem, to trafiłem na taką że jak wcisnę gaz silnik wykręca ponad 2800 obr i idzie jak strzała, kopci, ale tylko pod obciążeniem 

O pompie do 902 powiem tak, ciagnik wogóle nie chciał jechać po regeneracji, nie miał siły, ale spalał mało

Poszłem na reklamacje on tam nią sprawdzał niby jakieś katalogi miał, i powiedział że tylko może dawke zwiększyć, po zwiększeniu dawki, trochę lepiej szedł, ale nie tak jak trzeba, poszłem do tego drugiego pompiarza, wziął pompę na stół posprawdzał regulator sekcje jakie są, i na stole jeszcze ją przeregulował, od razu inny ciągnik, na obroty inna reakcja, moc się poprawiła, w zapalaniu inna reakcja, i to samo później w Cytrynie zrobił, kopa do dziś ma dobrego ;) Wystarczy się umówić, np rano przyjechać i od ręki przy tobie robi, fakt trzeba trochę czasu poczekać, 3-4 godz, ale drugi raz nie jeździsz 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v