Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

Sprężarka

Działamy... planuję dać ciśnienie z dwóch bocznych na ten środkowy cylinder tak jak jest to w sprężarce wd-53.


  • Like 1

Informacje o zdjęciu Sprężarka

Zrobione z HUAWEI HUAWEI VNS-L21

  • 3,8 mm
  • 60000000/1000000000
  • f f/2.0
  • ISO 640
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

30 komentarzy



Rekomendowane komentarze

Znajomy   podłaczyli bezpośrednio pod wom do MF 3512  i tylko na jeden cylinder to ładnie go gibało na boki dość dobrze pracował  MTZ TS 82 z nią  a najlepiej ZTS 18345

Ale chyba większa była od tej.

była jedno cylindrowa? tutaj tylko parę prób było to nie czuć drgań aż tak bardzo.

O ile się nie mylę to włoska firma a sprężarka ma 10 lat

Będzie gówniana maszyna pożerająca energię i mało wydajna. Sprężarki tłokowe owszem potrafią wytworzyć wysokie ciśnienie ale ze wzrostem ciśnienia drastycznie spada wydajność. Tłokowa nigdy nie dogoni łopatkowej czy śrubowej a do prac w gospodarstwie jak napędzanie maszyn czy narzędzi lub też jakieś piaskowanie potrzebna jest wydajność. Sądząc po wielkości tego klamora to konstruktor pewnie będzie chciał do wyżej wymienionych prac ją użyć bo nie sądzę aby potrzebował czegoś takiego do pompowania kół.

wiesz ile porządna śruba kosztuje? kolego popatrz sobie że jednak takie sprężarki dają radę w piaskowaniu. Na potrzeby własne powinna dać radę, jak będzie dobrze szło to może i znajomym się będzie robić...

pamiętaj jeszcze że ta spreżarka musi być napedzana w odpowiednią strone, ponieważ ma ona pompe olejowom która powinna chodzić w odpowiedniom strone inaczej nie bedzie miała smarowania i się zatrze.

No to ja Ci powiem że nie da rady, albo inaczej da radę wypiaskować felgę do samochodu ale do ciągnika już nie albo będziesz ją piaskował cały dzień do tego pożre tyle energii i nerwów że taniej wyniesie oddać to do zakładu piaskującego. Sprężarka tłokowa z konwekcyjnym chłodzeniem może pracować max 20 minut i 20 musi mieć odpoczynku, jak będziesz ją piłował non stop to za chwilę będzie po niej. Właśnie składam opryskiwacz który wypiaskowałem taki trochę większy 3000/24 więc wiem co mówię.

to do piaskowania potrzeba by pracowała 2stopniowo? przy sprężaniu 1stopniowym pewnie i wydajność byłaby większa 

ile wynosi ciśnienie za 1 stopniem ?

nie wiem dokładnie bo testujemy narazie... zostawić na 1 stopień? czy to nie będzie zbyt słabo żeby cylinder zbijał powietrze od 0 do powiedzmy 7-8bar? przy 2 stopniowej do tłoka trafia ciśnienie z 2 pozostałych już trochę sprężone a ten tłok tylko ,,dobija,,

zwykle tłokowe tez po 10 bar biją i dają rady .kolega ma Stanley 3tloki chyba 600 l.. min. którą używa do piaskowania i daje jakoś rady póki co

Pojęcie "daje radę" to słowo klucz bo dla każdego oznacza co innego. Piaskowałem sprężarką łopatkową o wydajności 1m3/min i to było absolutne minimum do jako takiej pracy, jak ktoś chce zasuwać mniejszą to życzę cierpliwości.

co wy piszecie jakie 20min i odpoczynek ja bym jej dal jeszcze zbiornik z 2m3 i bedzie chodzic tylko nie zapomnij ze ciagnik musi byc przy niej odpowiedni nie ciapek czy 360 bo predzej traktor szlak trafi jak ja

największy w stajni to jumz, ciągnik raczej toporny więc powinien dawać radę, jak nie to będzie montowany stacjonarny silnik, byle tylko sprężarka się spisywała :) kolega z af WD-53 napędza zetorem. ciekaw jestem jak to będzie szło

Do piaskowania potrzebny jest zbiornik powietrza? Gdzieś czytałem że ludzie WD-53 piaskują bez zbiornika tylko nie wiem jak to ma działać? Też chciałbym zrobić taką WD-53 do ciągnika tylko zbiornik powietrza jest kilka razy droższy niż sam kompresor.

sprężarka wd 53 o ile dobrze kojarzę posiada zbiornik ale jest on niewielkiej objętości. Przy odpowiednim zgraniu można i na butli 80l jechać byle cały czas ciśnienie się trzymało

taka sprezarke napendza silnik z bizona i sluzy . kiedys wypozyczylem taka sprezarke z 2 mlotami i przez 18godzin dawalismy we czterech na zmiane bez odpoczynku i jakos dawala rade w tej sprezarce sa zbiorniki okolo 200l .

Dokładnie, wd 53 ma silnik SW 400 ponieważ jest on toporny i toleruję pracę w miejscu przez dobre chłodzenie. W kombajnie czy autobusie chłodzenie powietrzem jest bardzo słabe przez co silnik musi wytrzymywać i chłodzić się chłodnicą


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×