Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Fendt 714 Vario TMS?

Ciągnik Fendt 714 Vario TMS pracuje na polu, wykorzystując technologię Vario do płynnej zmiany biegów bez przerywań mocy. Silnik o mocy 150 KM i pojemności skokowej 6,06 litra zapewnia wystarczającą siłę, aby efektywnie obsługiwać różnorodne maszyny rolnicze. Inteligentny system TMS (Tractor Management System) optymalizuje pracę silnika i skrzyni biegów, co umożliwia oszczędne zużycie paliwa. Przygotowanie do siewu odbywa się z maszyną towarzyszącą, co dodatkowo podkreśla wszechstronność i wydajność tego modelu Fendt. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technicznym, ciągnik ten doskonale radzi sobie w różnych warunkach terenowych, zwiększając efektywność prac polowych.




Rekomendowane komentarze

tutaj brakuje fanów tylko jednej marki - John Deere :-D wtedy to by dopiero było :-P . Kolo wydrowic jest handlarz ale u niego to niektóre sztuki tylko w normalnym stanie stoją. zresztą jak u każdego. A koło Białej ( Prudnik) tam jd, deutz i fendt tylko- wszystko inne złom, a i oczywiście walka między jd a fendt ( który to lepszy a oszczędniejszy) :-)

Hehe, ja jestem ogólnie za Fendtem, ale to ze ktoś jeździ czymś innym to nie świadczy że jest gorszy, poprostu ma przekonanie do innej marki, są różne względy na które każdy indywidualnie zwraca uwagę, czasem są ludzie których stać  na ciągniki i maszyny zachodnie a jeżdżą zetorami, ursusami, i koszą bizonami, a to przez to że mają przywiązanie, względy ekonomiczne a najczęściej strach bo co to będzie jak się zepsuje. I to nie znaczy że ktoś jest gorszy, dla niego ten ciągnik ta maszyna jest dobra dobrze mu się nią pracuje i tyle.

Edytowane przez PronarekP5
Dnia 10.12.2017 o 11:40, JD1052 napisał:

Z tego co czytałem średnio trafiłeś z kupnem swojego, przebieg który ma Twój plus tyle usterek to albo taki pechowy egzemplarz albo przebieg nie ten, w swoim 312 mam niecałe 12tys z czego 3 tys zrobione u mnie i jestem bardzo zadowolony z tego traktora.

Bardzo średnio. Wiele kwestii przegapiłem z racji niewiedzy - człowiek młody i głupi. To co do zrobienia było to zrobiłem, zobaczymy co dalej.

23 godziny temu, tomo12 napisał:

@pawelol111 Jeśli to nie tajemnicą, co masz dokładniej na myśli z tym, że przegapiłeś?

Należało pod korek wlewu oleju zerknąć - był kisiel i poszło pare groszy na uszczelniacze. Hamulce słabe - kolejne pare groszy. Trzeba było lepiej zwrócić uwagę na stan ogólny - siedzenie (kolejne pare groszy bo padł jeden element, drogi element), stan wieszaków itp. Zwiódł mnie wygląd silnika od zewnątrz - bez cienia ingerencji i farba w idealnym stanie. 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v