Rozsiewacz PROMAR

griga

Kopia KUHN MDS jeśli sieje tak samo dobrze to ciekawa alternatywa


Z albumu:

AGROTECH 2017

  • 8 zdjęć
  • 0 komentarzy
  • 62 komentarzy obrazka

Informacje o zdjęciu Rozsiewacz PROMAR

Zrobione z NIKON CORPORATION NIKON D60

  • 18 mm
  • 10/600
  • f f/3.5
  • ISO 200
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • griga
  • AgroTeam
  • 272 8400

Nie

Komunikatywność osób na targach była bardzo niska.

Więcej tam nie jadę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • songo
  • 1097 9074

byłem ale też nie zapytałem o cenę a teraz w sumie mnie ciekawi, oglądałem go bardzo spodobały mi się talerze, dosłownie idento jak w rauch mds. Jeżeli sieje tak jak wygląda to będzie to dobra maszyna :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • songo
  • 1097 9074

poszperałem w internecie i ten ze zdjęcia ale 700l w podstawie zaczyna się od 9tys brutto więc żadna rewelacja :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dachu127
  • 79 1113

w tej konfiguracji kosztuje ok 11 netto. na moje to bardzo mało a sprzęt godny polecenia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • griga
  • AgroTeam
  • 272 8400

Jak za nowy rozsiewacz zerzniety z mds-a cena nie jest tragiczna. Ale nie oszukujmy sie jakość wykonania nie powala. Pytałem się jednego ze stoiska na ile to wierna kopia czy części beda pasować do Mojego to powiedział ze tak. A podobny byl na innym stoisku tylko miał nowszy typ przekładni, takiej jak w moim 932

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rudinho11
  • 45 848

za full opcję 700 z nadstawka powiedzieli mi 11.7 netto bez targowania

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • griga
  • AgroTeam
  • 272 8400

Chyba właśnie słyszałem jak ktoś sie pytał to padło coś około 12 tyś.

Rozsiewacz ma przekładnię jak w starszych MDS-ach jedynie dawkowanie zrobili po swojemu. Ogólnie Ja bym tego nie kupił, wole używany oryginał. Nie przekonują Mnie takie ulepy bo poźniej cholera wie gdzie części zamiennych szukać i jakich. Rama też nie powalała jakoscią wykonania.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rudinho11
  • 45 848

miałem go brać na modernizacje ale wybór padł na kvernelanda trochę droższy ale oryginal :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dachu127
  • 79 1113

przekładnia tak jak piszecie jest starego typu rauch, żeliwna, z tego co pamiętam to włoskiej produkcji, a talerze to są oryginał kuhn, ja nawet miałem nalepki na talerzach kuhn genniue parts, a sąsiad jak mu przywieźli takiego samego to nawet te zaślepki plastikowe w ramie miał z napisem rauch. fajna jest ta plandeka bo nie trzeba jej zwijac bo jest na stelażu i siłownikach. ja za swój dałem 10 netto z plandeka i wysiewem granicznym, ale to było rok temu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusc385
  • 650 4879

Mam rozsiewacz tej firmy i póki co zadowolony jestem, stoi caly czas pod chmurką, a rdza pojawiła się tylko na mieszadle ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • griga
  • AgroTeam
  • 272 8400

Na pewno będzie sial lepiej niz te tanie ulepy. Rdza jesli cos zje to tylko rame ale ze jest bardzo prosta wiec zawsze bedzie można ja naprawić. Ten rozsiewacz jest przykladem ze jak chcesz zrobić coś lepiej na dobrych komponentach to cena jest znacznie wyższa

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DearJohn
  • 32 187

Panowie co do ceny to katalog promaru mowi 9200 za 1400 goly wiec poweidzmy ze widoczny na zdjeciu za 10k mozna by zalatwic :D  a jak dobry handlarz to i taniej pewnie, gdzie za takie pieniadze dostaniecie taki rozsiewacz??, tak jak ktos wspominal pasc moze rama i moze ta regulacja zasowy nie byc idealna ale wszystko inne to wypisz wymaluj rauch.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adrian
  • 32 839

witam kupiłem 600l siewnik z promaru i jestem zadowolony nie jest to szczyt nowoczesnej technologii ale fajnie sieje

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.