Skocz do zawartości

John Deere 6150m modernizacja układu zawieszenia kabiny


szymong1234

Zdjęcie nowej poduszki układu zawieszenia kabiny. Poprzednia była takim krążkiem gumy z dziurą w środku na śrubę. Teraz jest o wiele więcej gumy. Przednie poduszki też zostały wymienione. Wyeliminowało to drgania ciągnika przy niektórych prędkościach podczas jazdy asfaltem. Wcześniej obwiniane były opony lecz okazało się że nie tylko my się skarżyliśmy i jest akcja serwisowa. Wymienione zostały przy okazji modernizacji turbiny. Wymiana na koszt producenta po gwarancji w ramach wady fabrycznej.


Rekomendowane komentarze

Nie wiesz czy taka akcja jest też w R-kach? Pytam ponieważ przy różnych prędkościach na asfalcie są jakieś wibracje i drzwi się trochę telepią (przy niskich obrotach silnika)(opony conti). Macie tak w swoich R-kach? Wiadomo drzwi są ogromne, ale zastanawiam się czy to jest normalne i czy ma ktoś może takie objawy?

Nie wiesz czy taka akcja jest też w R-kach? Pytam ponieważ przy różnych prędkościach na asfalcie są jakieś wibracje i drzwi się trochę telepią (przy niskich obrotach silnika)(opony conti). Macie tak w swoich R-kach? Wiadomo drzwi są ogromne, ale zastanawiam się czy to jest normalne i czy ma ktoś może takie objawy?

 Objawy podobne jak u mnie. W R-kach powinno być amortyzowane hydraulicznie zawiedzenie kabiny lub na sprężynach przynajmniej ale jak masz takie objawy jak piszesz to nie zaszkodzi zapytać. Opony tu nie mają nic do tego jeśli masz właściwe ciśnienie lecz serwis z początku na to na pewno zrzuci winę. U nas z początku tak mówili bo mieliśmy opony firesone a nie continental-e.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v