Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

metalfach. nic szczególnego. ciężki, słabej jakości stal bo jakimś cudem skosił się, źle zamocowane sworznie przez co obracają się nie w tulejkach a otworach montażowych, fatalna jakość przewodów hydraulicznych przez co wszystkie były na nowo zakuwane. ma też 2 zalety udźwig podnosiłem nim ponad 1.8t i bardzo dobrą powłokę malarską-na 10 lat nie ma grama rdzy.

Fajnie prezentuje się Farmer :)

O patrz, a ja znowu ze swego tura Metal Fach jestem zadowolony, u mnie jak dotąd to aż w takim stopniu to nie wystąpiły opisywane przez Cb usterki. Był zakładany na przełomie 08/09 roku i od tamtej pory wymieniliśmy tylko kilka eurozłączek, jeden przewód w krokodylu ten co idzie z tym kolankiem przy siłowniku i jeden metalowy przewód idący wzdłuż ramy wysięgnika. No i oczywiście jest regularnie smarowany.

Fakt może my mniej intensywnie go użytkujemy niż użytkujesz Ty, więc dlatego możemy mieć mniej usterek :)

Pozdrawiam :)

ja swojego smaruje co miesiąc. tylko po co jak sworznie nie obracają się w tulejkach. to smar nic nie da. jest 1 sworzeń który musiałem obspawać bo zcinał cały czas zabezpieczenie. i tylko ten nie wybił się w otworach tylko ładnie obraca się w tulejce. i na nim nie ma luzu.... gdybym miał kupca na tego tura to pewnie bym go sprzedał. a założył nowego i dwie bazy, jedną na Farmera a drugą na Pronara. tak żeby można było w razie czego same ramie przerzucić na drugi ciągnik

musiał bym dokładniej obejrzeć konkretny model. ale powiem Ci że na testach miałem kiedyś Pronara 5340 z turem Pronara. i ten tur wpadł mi w oko. pomino cienkich siłowników udźwig 1850kg. bardzo delikatna i lekka rama jak na taki udźwig. ale do 80km wystarczy. pięknie szybo chodził. grube rurki i przewody dostarczające olej do siłowników co nie hamuje przepływu. nie to co w metalfachu. cienkie rurki przez co nawet przy pompie 90l/min ten tur nie działa jak powinien. czuć jak dusi silnik. w pronarze podobalo mi się też zabezpieczenie sworzni i to że każdy otwor na dospawaną tulejkę dla poszerzenia styku ze sworzniem. znajomy ma właśnie takiego tura i nie widać jakoś strasznych luzów.

Lc-3 na dole tyle mają na max wysokość 1220Kg. Kiedyś w jakimś kwartalniku pisali że seria LC jest wykonana z szwedzkiej drobnoziarnistej stali i niby dzięki temu ma być wytrzymała a za razem lekka.

Sąsiada z 2010 ma już nieduży luz prze euro-ramce ale sam przyznał nie zawsze chciało się smarować.

Wujka z 2014 na razie nie widać nic takiego. Oba zamontowane na na Belarusach - trochę wyglądają jakby na siłę do nich dopasowane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v