Skocz do zawartości


Mała rzecz, a cieszy ;)
Prototyp gałek kierowniczych Ursus.
Wkrótce pojawią się na stronie:
https://jacekmocny.pl/oryginalne-czesci-ursus

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Z tego co wiem jak robiłem prawko w pojazdach wolnobieżnych mogła być, w samochodach tylko osoby z grypą inwalidzką i kodem w prawku upoważniającym do tej czy innej modyfikacji pojazdu.

Na pewno w samochodach w których kierownica sama powraca do pozycji jazdy na wrost gałka jest niebezpieczna  ale w ciągnikach czy maszynach z orbitrolem na pewno nie. 

 

Na wieli stacjach diagności interpretują prawo na swój sposób albo nawet go nie znają a filozofują i stąd różnice. Mi nikt nigdy przez 25 lat nie zwrócił uwagi na żadnej stacji. 

Gość Profil usunięty

Opublikowano

kombajn czy ładowarka chodź sa to pojazdy wolnobieżne muszą spełniac takie same wymogi jak inni uczestnicy ruchu nie rozumiem dlaczego akurat u was traktują ich inaczej ....

No właśnie nie są takie same wymogi, bo np. nie ma obowiązku wyposażania pojazdów wolnobieżnych w światło hamowania. Dlatego m.in. starsze roczniki kombajnów nie miały STOP.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v