Skocz do zawartości

MAN



MAN TGX 18.440 XXL
Główny koń pociągowy

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Fakty są takie że obecnie w europie jest o około (nie pamiętam dokładnie) 20% (lub więcej) samochodów niż ładunków do przewiezienia, więc to juz w zasadzie wszystko wyjaśnia dlaczego są takie stawki i często gęsto widzę że w okolicznych firmach (mojej byłej również) w tygodniu stoją auta bez roboty.

 

 

Do 2000r bodajże było na odwrót, i to wtedy warunki dyktowali przewoźnicy, teraz już się to skończylo ...

TO jest transport specjalistyczny wiec stawka nie za bogata. Trzeba brac pod uwage to ze taki nowy autotransporter to bardzo duza kasa i porównac do stawek na typowa firanke która w zakupie bedzie duzo duzo tansza. Na firanke akurat z Belgi nie wiem jakie sa powroty ale tak jak pisałem Paryz okolice 1000 na 1200 do wawy to juz trzeba kombinowac z czesciówkami, z Niemiec okolice Hanoweru do wawy 500-700e nie jest czyms dziwnym, a pamietam jak w 2013 odbierałem nowa kronke i dostałem 1100e wiec jest róznica nawet w przeciagu kilku oststnich lat. :(

van cargo w Łomży? Ale wieltonka akurat można by się zainteresować, tyle ze z tą pracą to chodzi o naczepe. Komuś się "znudziło"? ;)
Biały mówiłeś że 2.5tyś ciężko na kraju zrobić, w sobotę zjechał 3.3tys km, ale fajne trasy z Tarnowa na pomorze. I padł rekord w piątek, 16godz czekał na załadunek w Tarnowie dlatego w sobote zjechal. Nawozy nie wyrabiają z produkcją ciepły z taśmy ładowali

He he jak kogoś stać i gania na actrosie mp4 czy V fh16 to każde inne będzie marne. Opinie u nas w regionie mają dobre, najwięcej manow i dafow. Jak na razie za wiele nie powiem, niecały rok i ok 90tyś przejechał standardowe rzeczy oleje, filtry, opony z przodu. I wczoraj klocki z tyłu wymieniliśmy tutaj była wina naczepy tej ze zdj prawa str 10% lewa 40%, ale od dwóch tyg lata pod nową i od razu inaczej się ciągnik zachowuje.
Wybór trwał 3 mies, nie było żadnych ukierunkowan co do marki najważniejsze w miarę młody i nie dojechany, faworyt był actros i Man tga. Tga sprzątnął koleś sprzed nosa, ten stał obok i padła decyzja żeby troche dołożyć. A kolega czym jeździ?

Zastanawiamy się czy odcinać AdBlue, koszt nie jest jakiś wielki ok 36L na 2.5tys km po 0.6zł za litr. Ktoś coś doradzi? warto ryzykować czy nie są aż tak upierdliwi żeby grzebać czy odcięte?


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v