Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Dlatego, że na siodle dwie osie dają stabilne podparcie i nie obciąża to czopu. Przy jednej jakby tył zaczął utykać na polu to przedni wózek będzie się "rozłaził" tzn rozjeżdżał się względem tylnej osi. Późna pora, ale napiszę inaczej. Przy 2 osiach i siodle na czop działają siły w jednej płaszczyźnie. Jakby zrobił jedną oś siły będą działać w 2 płaszczyznach. Inaczej nie potrafię wytłumaczyć.

jeszcze jedna moja propozycja jak to naczepa 13.6m obrotnice dac mozliwie jak naj glebiej zeby odstep miedzy osiami zmiejszyc wtedy wydaje mi sie ze bedzie latwiej skladac sie w ciasnych zakretach . kazdy robi jak mu wygodnie ja osobiscie wolal bym wozek ze wzgledu na lekki ciagnik i uniwersalnosc samego wozka . mam jeszcze jedno ptyanie z innej beczki czy ciagnik siodlowy 4×4 mozna bylo by zarejstrowac jako pojazd rolniczy zeby uniknac placenia podatku drogowego

Też zrobiłbym na siodle. Siodło możesz zrobić centralnie na osi i wtedy dyszel podnosisz jedną ręką. Weź pod uwagę że jak obrotnicę przykręcisz głębiej to na zakrętach będziesz urywał przewody a w ciasnych bramach czy między drzewami przodem będziesz haczył. Ciekaw jestem czy podczas zjazdu z drogi na pole które jest znacznie niżej niż droga nie będzie wywrotniejsza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v