Skocz do zawartości

Czujnik oleju w T25



Delikatne udoskonalenie we Władymircu. Oprócz wskaźnika dodatkowo zamontowana kontrolka, aby w przypadku zaniku ciśnienia rzuciła się w oczy.


Rekomendowane komentarze

W rusku jest gwint jak w normalnej srubie m10 a takiego czujnika raczej nie dostaniesz. Ja dospawałem nakrętkę z gwintem takim jak w czujniku do oryginalnej śruby i wywiercilem w srubie otworek coby olej doszedł do czujnika. Po zatarciu silnika spowodowanym awarią pompy stwierdziłem też że sama kontrolka nic nie da bo zwyczajnie w dzień nie rzuca się ona w oczy dlatego też skonstruowałem sygnalizację dźwiękową zaniku ciśnienia z kilku przekaźników.

Kupiłem taka śrubę przelotową, która pasuje np do c330. (Wpisz w Google "zestaw manometr c330" i na obrazach będziesz widział.) ucialem drobnozwojowy gwint pasujący do Ursusa a resztę dospawałem tigiem do oryginalnej śruby od ruska po czym wywiercilem wiertlem 3 dziurkę w tejże srubie w celu umożliwienia dopływu oleju do czujnika. Ot cała filozofia. Z grubsza wygląda to tak jak na powyższym zdjęciu. A połączenia przekaźników to już trochę więcej tłumaczenia bo skomplikowałem to poprzez połączenie sygnalizacji z kontrolka ładowania żeby nie trąbiło gdy silnik nie pracuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v