Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Krzysztofie A ruski to taki zły ciągnik? Może to nie wygląda może to siekiera cięte wszystko ale to pracuje dzielnie. nawet głupie filmiki na YT to udowadniają że ruski jest lepszy od tych ciągników o podobnej mocy. Jak na tamte lata skrzynia z polbiegami no bajka była. Masę ma odpowiednią najwyżej co można silnik zmienić na większy ale tak to sprzęt gniotsa nie lamiotsa ;) tanie części i wgl jak bym miał robić bezorkowo to pewnie by stała taka 150 tylko silnik wsadzilbym większy... Do uprawy gruberem oraz agregatem ciągnik jak ta lala.. Widziałem kiedyś ładnego 150 i kabina luks zrobiona i nie było do czego się przyczepić. Tylko teraz takie czasy właśnie że to złom rudera i zemsta Stalina... Bo teraz takiego to wstyd mieć przed sąsiadem bo jeździ nowym jonderkiem a co ja będę gorszy kupię sobie nef niucha a 150 w krzaki i jeszcze pomalować na zielono żeby szybko nie zobaczył kto.

Zdziwisz się ale jeździłem takim jeszcze za szczeniaka. Głośny,niewygodny,paliwożerny i Jak trochę mokro to siedzi po rame(kwestia automatycznej blokady a raczej jej braku). Jedne koło sie kreci a ten stał i stoi dalej. Nie mam nic do ruskiego sprzętu,sam mam jumza (mialem jeszcze dt75)ale czas tych maszyn już minął. Dla mnie jedynym wytłumaczeniem zakupu tego sprzętu może być znaczne powiększenie areału ,brak kasy może też do ugniatania pryzmy.

Można się śmiać z tego "łamańca" jak go kiedyś nazywano. W moich stronach na K700 i K150 mówiono też "świstun" za sprawą gwizdu turbo. Jednak ten ciągnik ma skrzynię PowerShift o 4 biegach przełączanych pod obciążeniem, konstrukcję ramową, oddzielną hydraulikę amortyzacją przedniej osi i parę jeszcze innych ciekawych rzeczy, które do dziś nie są w każdym ciągniku. Można powiedzieć, że największą jeśli nie jedyną wadą tego sprzętu jest to, że "zdiełano w CCCP". Co prawda dziś fabryka jest (jeszcze) na terenie Ukrainy ale w zasadzie to wszystko jedno :D

Mam kolegę, który mimo, że ma dużo nowszego sprzętu to nadal trzyma chyba dwa T150 z tym,że jeden z silnikiem Jelcza i kołami z Bizona i puki co nie zamierza się ich pozbywać bo zna je od podszewki i wie,że w razie czego bez problemu zastąpią mu nowsze ciągniki,które przecież mogą mieć awarię w najgorszym momencie.

Do maszyn zawieszanych ciągnik przegubowy marnie się nadaje ale do pół zawieszanych jest idealny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v